انقلاب زنده است، مردم نگران نباشند
انقلاب زنده است، مردم نگران نباشند

حجت‌الاسلام نیک‌بین اظهار کرد: انقلاب زنده است و یک صاحب بزرگ دارد، لذا مردم نگران نباشند چراکه بار اصلی این انقلاب روی دوش امام زمان است و آینده انقلاب روشن است.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام نیک‌بین در نشست گرامیداشت روز بصیرت ۹ دی که در محل حوزه علمیه امام خمینی (ره) مه ولات برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از روزی که به وجود آماده است موجودی زنده است و در مقابل مشکلات و تحریم‌ها و هر کنشی یک واکنش نشان می‌دهد، گفت: نشانه زنده‌بودن انقلاب تقدیم ۲۳۰ هزار شهید و ۳۰۰ هزار جانباز می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه نفوذی‌ها از آغاز انقلاب بوده والان هم در هر لباس و مقامی نفوذ می‌کنند، عنوان کرد: انقلاب در مقابل ویروس‌های درونی مقابله می‌کند که مقابله با بنی‌صدر از نمونه‌های آن هست.

حجت‌الاسلام نیک‌بین بابیان اینکه انقلاب اسلامی در حال رشد و جوشش است، اظهار کرد: الآن ما به‌جایی رسیده‌ایم که با توان خود با دشمن مقابله می‌کنیم و این را بدانید که انقلاب در حال فروپاشی نیست بلکه انقلاب زنده و آینده آن روشن است‌.

وی در ادامه بابیان اینکه مردم از انقلاب راضی هستند اما از وضعیت موجود ناراحت و دل پردردی دارند، ادامه داد: مردم از بدقولی‌ها، تبعیض‌ها و اینکه به شعورشان توهین کرده‌ایم ناراحت هستند و لذا بهتر است مسئولین با آن‌ها روراست بوده و اگر بودجه کشور را صرف تصمیمات اشتباه کرده‌اند، از مردم عذرخواهی کنند.

حجت اسلام نیک‌بین در پایان با تأکید بر اینکه باید باور کنیم که مقام معظم رهبری به‌عنوان دیده‌بان انقلاب چیزهایی را می‌بینند که ما نمی‌بینیم و باید به حرف‌های ایشان گوش دهیم، خاطرنشان کرد: بودجه سال آینده کشور فاجعه‌ای عظیم است و گرانی‌ها چند برابر می‌شود و این مسئله باعث ناراحتی مردم شده است چراکه متأسفانه بعضی مسئولین رویکرد بنی‌صدر را در پیش‌گرفته‌اند که باید بدانند تجربه نشان داده است مردم بانفوذها همچون بنی‌صدر برخورد قاطعی خواهند کرد.

خبرنگار: مهدی محدثی

image_printچاپ مطلب

Visits: 18