انقلاب اسلامی یک نگاه نو به ملت‌های جهان اسلام ارائه داد
انقلاب اسلامی یک نگاه نو به ملت‌های جهان اسلام ارائه داد

امام‌جمعه مه ولات در مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن‌ماه شهرستان مه ولات گفت: انقلاب اسلامی یک‌راه نو، یک افق نو و یک نگاه نو به ملت‌های جهان اسلام ارائه داد و این راه به دنبال پیشرفت، استقلال و عزت مردم است و این تفکر انقلابی حرف شماره یک ملت ایران است.

به گزارش اختر شرق؛ ساعتی قبل، آیین گرامیداشت ۱۲ بهمن‌ماه با حضور مسئولین، مردم و جمعی از دانش آموزان در محل میدان امام خمینی (ره) فیض‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین اسلامی امام‌جمعه مه ولات با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی معادلات را در جهان اسلام تغییر داد و انقلاب اسلامی یک‌راه، نگاه و افق نو به ملت‌های جهان اسلام ارائه داد.

وی ادامه داد: مسیر انقلاب اسلامی به دنبال تعالی معنوی و پیشرفت مادی انسان است و راهی است که سعادت انسان را در دنیا و آخرت به دنبال دارد.

نماینده ولی‌فقیه در مه ولات با اشاره به اینکه امروز و پس از ۴۰ سال علیرغم تمامی دشمنی‌ها، بدخواهی‌ها و سنگ‌اندازی‌ها انقلاب زنده است، ادامه داد: سند زنده‌بودن انقلاب اسلامی تشییع باشکوه سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان نماینده تفکر انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه مه ولات با تأکید بر اینکه تفکر انقلاب حرف شماره یک ملت ایران است، خاطرنشان کرد: مردم به ارزش‌های انقلاب پایبند بوده و به آن دل‌بسته هستند و اگر دلخوری، انتقاد و یا اعتراضی وجود دارد به خاطر این است که ما مسئولین در مقام عمل کوتاهی کرده‌ایم.

خبرنگار: مهدی محدثی

image_printچاپ مطلب

Visits: 5