انعقاد تفاهم نامه همکاری واحد معدن سازمان همیاری و پارک علم و فناوری خراسان 
انعقاد تفاهم نامه همکاری واحد معدن سازمان همیاری و پارک علم و فناوری خراسان 

انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت مدیریت معدنی همیار انرژی آریا واحد معدنی سازمان همیاری و پارک علم و فناوری خراسان در راستای تحقق شعار سال و دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان منعقد شد.

به گزارش اختر شرق؛ این تفاهم نامه در راستای همکاری و تعامل برای توسعه و تجاری‌سازی فناوری در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع معدنی با حضور دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک و جواد حصاری نژاد، مدیرعامل شرکت مدیریت معدن همیار انرژی آریا منعقد شد.

مهمترین اهداف این تفاهم نامه برقراری و توسعه تعاملات فنی و تجاری در زمینه فناوری شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک با تمرکز بر صنایع معدنی و فلزی، هم افزایی و تعامل در ایجاد، توسعه و تقویت پروژه‌های پردیس صنایع معدنی و مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی است.

همکاری در راستای ایجاد بسترهای لازم جهت بین‌المللی‌سازی فناوری‌های توسعه یافته در پارک، تعامل در زمینه راه اندازی رشته‌های دانشگاهی و اجرای دوره‌های کوتاه مدت تخصصی در حوزه معادن و صنایع معدنی و تهیه طرح‌های سرمایه گذاری و مطالعاتی اکتشاف و استخراج از معادن استان مطابق با اطلس سرمایه گذاری استان از دیگر موضوعاتی است که در این تفاهم نامه به آن تاکید شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 70