انعقاد بیش از پنج تفاهم‌نامه یارانه تجاری‌سازی فناوری توسط شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان
انعقاد بیش از پنج تفاهم‌نامه یارانه تجاری‌سازی فناوری توسط شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان

هم‌زمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار پارک علم و فناوری خراسان بیش از پنج تفاهم‌نامه یارانه تجاری‌سازی فناوری توسط شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان منعقد شد.

به گزارش اختر شرق؛ هم‌زمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار پارک علم و فناوری خراسان به منظور بسط توسعه توان ملی و فناوری و نوآوری و حمایت از توسعه تجاری‌سازی محصولات و خدمات فناوران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و موسسات پژوهشی و فناوری با استفاده بهینه از پتانسیل‌های موجود، ظرفیت‌ها توانایی‌های علمی در اجرای طرح یارانه تجاری سازی، موفق به انعقاد بیش از پنج تفاهم نامه طرح یارانه تجاری‌سازی فناوری شد.

در این باره دکتر علی خیرالدین با تاکید بر اهمیت این طرح در حمایت از شرکت‌ها گفت: با طرح یارانه تجاری‌سازی که از سوی معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم در حال اجراست امید است بتوانیم گام موثری در راستای کمک به پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، شرکت‌های دانش‌بنیان و فروش محصولاتشان برداریم.

لازم به ذکر است؛ شرکت فضل دارو خیام خراسان با دو تفاهم نامه، شرکت مهندسی زرین سامانه شرق و سامانه‌های دقیق نوین افراز هر کدام با یک تفاهم نامه و پیشران توسعه فناوری خواجه نصیر با سه تفاهم‌نامه در این طرح شرکت کردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 15