انتقاد رئیس دادگستری خوشاب از ساخت بولوار خیرآباد و نبود روشنایی در کمربندی مشکان
انتقاد رئیس دادگستری خوشاب از ساخت بولوار خیرآباد و نبود روشنایی در کمربندی مشکان

رئیس دادگستری خوشاب گفت: چه ضرورتی به احداث این بولوار وجود داشته؟ درحالی‌که این روستا ورودی و خروجی ندارد؛ درحالی‌که خیلی نقاط حادثه‌خیز داریم؛ درحالی‌که کمربندی مشکان روشنایی ندارد! لذا ما قبول نداریم کمبود بودجه در کشور باشد بلکه مدیریت صحیح بودجه‌ها با نگاه به پیشگیری می‌توان ضمن جلوگیری از احداث این‌گونه بولوارها، آن را به‌عنوان‌مثال صرف ساخت ورودی و خروجی برای روستاها و عاملی برای پیشگیری از تصادفات شود.

به گزارش اختر شرق؛ جعفر طیار صابری، رئیس دادگستری خوشاب با تأکید بر اینکه برخی از واقعیت‌ها باید بیان شود و با تعارفات کشور پیشرفت نخواهد کرد؛ تصریح کرد: به‌عنوان‌مثال به ورودی روستای خیرآباد نگاه کنید! من خواهش می‌کنم مسئولان عزیز در اولین فرصت یک نگاه دقیق داشته باشید، بولوار از کنار محور اصلی جاده کشیده شده (البته سال‌های خیلی دور شاید بیست سال قبل) و برای این بولوار چراغانی کرده‌اند و تا صبح روشن است که هزینه نگه‌داری زیادی دارد.

وی عنوان کرد: چه ضرورتی به احداث این بولوار وجود داشته؟ درحالی‌که این روستا ورودی و خروجی ندارد؛ درحالی‌که خیلی نقاط حادثه‌خیز داریم؛ درحالی‌که کمربندی مشکان روشنایی ندارد! لذا ما قبول نداریم کمبود بودجه در کشور باشد بلکه مدیریت صحیح بودجه‌ها با نگاه به پیشگیری می‌توان ضمن جلوگیری از احداث این‌گونه بولوارها، آن را به‌عنوان‌مثال صرف ساخت ورودی و خروجی برای روستاها و عاملی برای پیشگیری از تصادفات شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 46