انتقاد امام جمعه باخرز از عملکرد ضعیف شهرداری در مناسبتها و مراسمات ملی مذهبی
انتقاد امام جمعه باخرز از عملکرد ضعیف شهرداری در مناسبتها و مراسمات ملی مذهبی

امام جمعه باخرز گفت: متاسفانه عملکرد شهرداری باخرز در اقدامات فرهنگی و مناسبتها ملی، مذهبی بسیار ضعیف است و این یک اهمال کاری از سوی این نهاد محسوب میشود که متوجه شخص آقای شهردار خواهد بود.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام والمسلمین زاهدی امام جمعه باخرز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) در خصوص اهمیت نمازجمعه گفت: نماز جمعه به‌عنوان یک قرارگاه فرهنگی میتواند به‌عنوان پایگاهی برای نشر ارزشهای اسلامی و استفاده شود و حضور پرشور مردم در نمازجمعه موجب یاس و ناامیدی دشمن و عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه، رعایت پروتکلهای بهداشتی در هنگام برگزاری نماز جمعه بسیار ضروری است و این مهم در طول نمازجمعه با دقت اجرایی میشود.

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی با اشاره به معضلات فرهنگی موجود در جامعه‌، مطرح کرد: فضای مجازی بعنوان یک بستر مهم‌ میتواند در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی و فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد.

امام جمعه باخرز با گلایه از عملکرد شهرداری در خصوص مسائل فرهنگی و مناسبتها، اظهار کرد: متاسفانه عملکرد شهرداری باخرز در اقدامات فرهنگی و مناسبتها ملی، مذهبی بسیار ضعیف است و این یک اهمال کاری از سوی این نهاد محسوب میشود که متوجه شخص آقای شهردار خواهد بود؛ عدم حضور شهردار باخرز در جلسات و بی‌توجهی به مسائل فرهنگی و اجتماعی توسط شهرداری هیچ‌جای توجیهی ندارد و متاسفانه این اهمال کاریها‌ موجب سوء برداشتها در یک جامعه تلفیقی‌ شده است.

خبرنگار: داود نشتیفانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 23