انتقاد امام‌جمعه رشتخوار از عدم حضور مسئولان در نماز جمعه
انتقاد امام‌جمعه رشتخوار از عدم حضور مسئولان در نماز جمعه

امام‌جمعه رشتخوار گفت: مهم‌ترین دغدغه مردم معیشت است، مردمی که در هر صحنه از انقلاب نیاز به حضور آن‌ها بود همیشه حاضر شدند، امروز روا نیست که مسئولان دست از هرگونه تلاشی برای رفع مشکلات مردم بردارند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن جهانشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلا علی ابن ابی‌طالب علیه‌السلام رشتخوار با تقدیر تعداد محدود از شرکت مسئولان در نماز جمعه گفت: اکثر مدیران شهرستان به دلیل غیربومی بودن در نماز جمعه شهرستان شرکت نمی‌کنند.

خطیب نماز جمعه رشتخوار اظهار کرد: امروز مهم‌ترین دغدغه مردم معیشت است، مردمی که در هر صحنه از انقلاب نیاز به حضور آن‌ها بود همیشه حاضر شدند، امروز روا نیست که مسئولان دست از هرگونه تلاشی برای رفع مشکلات مردم بردارند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز ایمنی در برابر حوادث و بلایای طبیعی گفت: برخی از روستاهای رشتخوار در شرایط قرار گرفتن در مسیرهای سیلاب هستند، مسئولان باید با برنامه‌ریزی به فکر درست کردن این مسیرها باشند، قبل از آغاز بارندگی‌ها با تشکیل کمیته بحران با آمادگی کامل سراغ این مسئله بروند.

حجت‌الاسلام جهانشیری با اشاره به اینکه برخی با مطرح کردن شکست ترامپ و رأی آوردن بایدن به امید رفع تحریم‌ها و رفع مشکلات اقتصادی در کشور، هستند، گفت: مشکلات امروز کشور نه با برجام و نه با انتخاب بایدن و نه با ارتباط با غرب و آمریکا و نه با هیچ‌کدام حل نخواهد شد، بلکه با رفع سو مدیریت‌ها در داخل این مسائل تنها قابل حل شدن است.

خطیب نماز جمعه رشتخوار همچنین بیکاری و بالا رفتن قیمت‌های کالاهای اساسی را از دیگر مشکلات امروز مردم عنوان کرد و گفت: مسئولان باید با احتکار کنندگان به‌طورجدی برخورد کنند، انبارها را رصد کنند و با کسانی که در این شرایط به فکر سودجویی خود با احتکار کردن ملزومات مردم هستند برخورد جدی کنند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 7