انتصاب سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی
انتصاب سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی

با ابلاغ حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، علی عودی به‌عنوان سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن این اداره کل منصوب شد.

به گزارش اختر شرق؛ در مراسمی که با حضور کارکنان حوزه معاونت بازآفرینی شهری و مسکن برگزار شد، قدرت الله ابک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی بابیان اینکه از سوی وزارت راه و شهرسازی سه اولویت «طرح اقدام ملی مسکن، تکمیل مسکن مهر و بازآفرینی شهری» در حوزه وظایف معاونت بازآفرینی شهری و مسکن به این استان تکلیف شده است، انتظار می‌رود با رعایت قوانین، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی، از طریق به‌کارگیری صحیح و مطلوب منابع و ظرفیت‌های موجود نسبت به انجام وظایف و مأموریت‌های محوله در حوزه بازآفرینی شهری و مسکن اقدام شود.

ابک با اشاره به اینکه لازم است کارها را با سرعت بیشتری پیش ببریم، اظهار کرد: قطعاً با همفکری، تلاش و برنامه‌ریزی صحیح، تسریع در پیشبرد امور اتفاق خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه ما باید به مردم و مطالبات برحقشان پاسخی صریح و اقناعی بدهیم و مشکلات را در اسرع وقت به بهترین شکل ممکن با توجه به بضاعتمان پاسخ دهیم، تصریح کرد: «شأنی بالاتر از خدمت به مردم برای ما متصور نیست.»

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در ادامه گفت: بالاترین سرمایه یک سازمان، همکاران و منابع انسانی آن هستند و من از روز اول خدمت در این اداره کل، خود را مکلف می‌دانم تا در کنار پیشبرد اهداف و وظائف محوله، آرامش روحی و شغلی همکاران خود را در مجموعه برقرار کنم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله رضا نوروزی معاون قبلی معاونت بازآفرینی شهری و مسکن این اداره کل، آرزوی سلامتی برای ایشان داشتند و متن ابلاغ انتصاب علی عودی به‌عنوان سرپرست جدید این معاونت قرائت شد.

لازم به ذکر است؛ در متن ابلاغ انتصاب قدرت الله ابک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی به علی عودی سرپرست جدید معاونت بازآفرینی شهری و مسکن این اداره کل آمده است:

 پس از حمد خداوند متعال و سلام‌وصلوات بر پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و آل مطهرش ‌(علیهم السلام) و با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل منصوب می‌گردید. امید است با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارت محترم راه و شهرسازی و الگوی اقتصاد مقاومتی و با رعایت قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل ابلاغی از طریق به‌کارگیری صحیح مطلوب منابع و ظرفیت‌های موجود نسبت به انجام وظایف و مأموریت‌های محوله در حوزه مسکن و بازآفرینی شهری با اولویت طرح اقدام ملی، بازآفرینی شهری، اهتمام در اتمام پروژه‌های مسکن مهر در تعامل با سایر معاونت‌ها موفق و مؤید باشید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 59