انتصاب سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزه
انتصاب سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزه

طی حکمی از سوی جعفرمروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ذبیح ا… یاری نژاد به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزه منصوب شد.

به گزارش اختر شرق؛ در متن حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی آمده است: توسعه و تعالی سند مهندسی فرهنگی کشور مبتنی بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه‌های فرهنگی وحفظ و ارتقاء ارزشهای اسلامی، انقلابی و ملی به منظور رشد فضائل اخلاقی بر مبنای ماموریت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از راهبردهای اصلی و اهداف مترقی این وزارتخانه به شمار می‌آید.

در این بین هویت بخشی به نقش نهادهای صنفی و مردمی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری با مشارکت فکری و جذب حداکثری فرهیختگان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در برنامه ریزی برای نیل به اهدافی همچون رونق گفتمان اقتصاد فرهنگ و هنر در ذیل سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و شفافیت در توزیع و مصرف عادلانه حمایت‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در راستای توانمندسازی مراکز فرهنگی و هنری از راهبردهای اصلی برنامه گفتگو محور وزیر محترم فرهنگ وارشاد اسلامی جناب آقای دکتر صالحی در دولت تدبیر و امید می‌باشد.

بدینوسیله نظر به تجربه و تعهدی که در جنابعالی سراغ دارم ضمن تاکید بر بکارگیری تمام ظرفیت‌های حوزه اجرایی برای ارتقاء شاخص‌های مذکور، کشف استعدادهای موجود شهرستان، رعایت اصل واسپاری امور به بخش‌های غیردولتی و تلاش مجدانه با رویکرد تعامل و هم افزایی درون سازمانی و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های فرهنگی، جنابعالی را به عنوان سرپرست نمایندگی فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فیروزه منصوب می‌نمایم. بدیهی است هماهنگی با فرماندارشهرستان و حفظ حرمت وکرامت امام جمعه محترم شهرستان فیروزه در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی، دستیابی به تحقق اهداف فرهنگی را قابل حصول می‌نماید. توفیق جنابعالی را در انجام صحیح وظایف محوله از درگاه خداوند متعال و توجهات امام مهربانی‌ها حضرت علی بن موسی الرضا (ع) خواهانم.

لازم به ذکر است؛ پیش از این حسین یزدان پناه سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزه را بر عهده داشته است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 19