انتخابات مجلس از انتخابات ریاست جمهوری مهم‌تر است
انتخابات مجلس از انتخابات ریاست جمهوری مهم‌تر است

استاد حوزه علمیه بابیان این‌که همه مشکلات کشور به‌وسیله انتخابات حل می‌شود و اگر مشکلاتمان حل‌نشده است نشان از انتخاب غلط خودمان هست، اظهار کرد: باید جهت شرکت در انتخابات برای نماینده اصلح تحقیق کنیم و صرفاً با نظر لحظه‌ای فرزند یا افرادی که سر صندوق رأی‌فروشی می‌کنند رأی ندهیم.

به گزارش اختر شرق؛ ملانژاد استاد حوزه علمیه در مراسمی با محوریت نقش بانوان در پیروزی انقلاب در جمع بانوان شهرستان کاشمر که در محل زیارتگاه شهید مدرس (ره) این شهرستان برگزار شد گفت: حضور بسیجیان وزنان بسیجی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از اخلاص آن‌هاست.

وی اظهار کرد: راهپیمایی در ۲۲ بهمن کاری برای خدا است و فیلم‌برداری به این منظور انجام می‌شود تا به دشمن ثابت شود که بعد از ۴۰ سال، نه‌تنها انقلاب ما از بین نرفته بلکه افرادی مانند شهید حججی و سردار سلیمانی به صحنه می‌آیند و در چهلم شهید سلیمانی باید به خیابان‌ها آمد و ثابت کرد که نظام ما سرباز کم ندارد.

ملانژاد اذعان کرد: دلیل شرکت در انتخابات حفظ امنیت است، انتخابات یک فرصت برای ما و برای دشمن یک تهدید است، انتخابات را دست‌کم نگیرید و از افرادی که دیگران را از شرکت در انتخابات دلسرد می‌کنند به‌سادگی نگذرید و اگر انتخابات پرشور برگزار شود اولین منفعت آن امنیت است و باید قدردان امنیتمان باشیم.

وی بابیان این‌که همه مشکلات کشور به‌وسیله انتخابات حل می‌شود و اگر مشکلاتمان حل‌نشده است نشان از انتخاب غلط خودمان هست، اظهار کرد: باید جهت شرکت در انتخابات برای نماینده اصلح تحقیق کنیم و صرفاً با نظر لحظه‌ای فرزند یا افرادی که سر صندوق رأی‌فروشی می‌کنند رأی ندهیم.

ملانژاد بابیان این‌که انتخابات مجلس از انتخابات ریاست جمهوری مهم‌تر است عنوان کرد: آیت‌الله مدرس مرجع تقلید بوده ولی امروز همه به‌عنوان نماینده مجلس را می‌شناسند چراکه توانست در مجلس مؤثر واقع شود و این نشان از اهمیت انتخابات مجلس است.

وی با اشاره به این‌که انتخابات وسیله‌ای برای ورود افکار جدید به مجلس است افزود: بعضی از نمایندگان در پرونده خود حتی نطق زیبایی نداشتند و صرفاً به فکر اختلاس بودند و این موضوع تقصیر خودمان است چراکه این افراد را خودمان انتخاب کرده‌ایم.

وی با اشاره به سخنان رهبری برای نماینده اصلح ۶ خصوصیت مؤمن، انقلابی، شجاع، طرفدار عدالت و دارای روحیه جهادی دانست و گفت: اگر نتوانستید خودتان فرد اصلح تشخیص بدهید از یک نفر که خبره این کار است سؤال بپرسید و اگر تحقیق نکرده فردی را به مجلس بفرستید، باید به افراد دیگر در روز قیامت جوابگو باشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 16