امدادرسانی هلال احمر به ۱۰۷ گرفتار در سیلاب دوشنبه خراسان رضوی
امدادرسانی هلال احمر به ۱۰۷ گرفتار در سیلاب دوشنبه خراسان رضوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به ۱۰۷ گرفتار در سیل اخیر خراسان رضوی خبرداد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر سید مجتبی احمدی ضمن اعلام این خبر گفت: در پی بارش باران طی  چند روز گذشته در خراسان رضوی  چند شهرستان درگیر سیل شده است و نیروهای امدادی در  روز یکشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ مشغول ارائه خدمات به گرفتارشدگان در سیل می باشند.

وی عنوان کرد: در شهرستان تربت جام، روستای تلخک در پی ریزش آوارو تخریب تعدادی از منازل مسکونی ۳۶ نفر و دیگر روستاهای این شهرستان  سه نفر چار مصدومیت شده اند.

وی با اشاره به روستای تلخڪ ادامه داد: ۱۲ تخته پتو و شش موکت در میان حادثه دیدگان توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت جام توزیع گردید.

وی با اشاره به شهرستان تربت جام اظهار کرد: در روستای کلاته مروی نیز در اثر سیل و آبگرفتگی سرخ پوشان جمعیت هلال احمر به یاری ۴۲حادثه دیده شتافتند.

احمدی با اشاره به اینکه در شهرستان جوین، روستای زورآبادی نیز به ۲۴ حادثه بر اثر سیل و آبگرفتگی امداد رسانی صورت گرفت، اظهار کرد: روستاهای زورآباد و قزلقاشی در جوین نیز طعمه سیلاب است و نیروهای امدادی مشغول خدمت هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیات امدادی مشغول امدادرسانی در روستاهای رزق آباد، عارف و فدافن کاشمر هستند و نیروهای امدادی با موتور پمپ و کفکش در این روستاها مشغول تخلیه آب منازل روستایی هستند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4