امدادرسانی به ۲۸ گرفتار در برف و کولاک تا تولد نوزاد در برف
امدادرسانی به ۲۸ گرفتار در برف و کولاک تا تولد نوزاد در برف

در جریان مسدود شدن راه‌های مواصلاتی تا این لحظه تعداد ۲۸ نفر درراه مانده امدادرسانی و رهاسازی شدند. وی همچنین از نجات جان یک مصدوم در روستای کارغش و انتقال وی به اورژانس ونیز نجات جان یک مادر و کودکش در روستای سنگ آتش و چشمه در محدوده فرا گرد فریمان خبر داد.

 به گزارش اختر شرق؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر فریمان گفت: طی دو شب گذشته به علت بارش برف و کولاک و مسدود شدن محورهای مواصلاتی فریمان به مشهد و فریمان به تربت‌جام، تمامی نیروهای امدادی و همچنین کارکنان جمعیت هلال‌احمر شهرستان فریمان در حالت آماده‌باش بوده و چهار تیم عملیاتی امداد و نجات جهت امدادرسانی، فراخوان و در حالت اضطرار قرار گرفتند.

 رئیس جمعیت هلال‌احمر فریمان عنوان کرد: والدین این کودک داخل خودرو در منطقه‌ای صعب‌العبور در محاصره برف گرفتارشده بودند که امدادگران فریمانی سعید نامی، هاشم جامی و میر صادقی پس از حدود ۵ کیلومتر پیمایش مسیر برفی خودشان را به آن‌ها رسانده و پس از انتقال مادر باردار و همسرش به آمبولانس این نوزاد دختر در مسیر انتقال به بیمارستان حضرت زهرا (ع) فریمان دیده به جهان گشود.

لازم به ذکر است؛ در طی دو شب گذشته و در جریان بارش برف روستاهای زرکگ، کله‌منار، سفید سنگ، رزمگاه، بالابند، طوفان و تعدادی چند از روستاهای اطراف شهرستان، امدادرسانی و رهاسازی شده و تعداد ۲۸ جیره غذایی اضطراری بین درراه ماندگان توزیع گردید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 17