امتیاز لیگ ۲ فوتبال به تایباد روی خوش‌نشان داد
امتیاز لیگ ۲ فوتبال به تایباد روی خوش‌نشان داد

جلسه هماهنگی خرید امتیاز تیم فوتبال لیگ دسته دوم کشوری در محل فرمانداری تایباد برگزار شد.

جلسه هماهنگی خرید امتیاز تیم فوتبال لیگ دسته دوم کشوری در محل فرمانداری تایباد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ محسن سیاح فرماندار شهرستان تایباد در این جلسه گفت: برای چنین کار بزرگی؛ اگر اراده‌ای قوی در شهرستان باشد، این درخواست‌ها قابل انجام است و کار انجام خواهد یافت. ما از طرف شهرستان اطمینان می‌دهیم که اراده قوی داریم و تمام ظرفیت و پتانسیل شهرستان را بکار می‌گیریم تا اتفاق بیفتد، بنابراین از سمت شهرستان به شما اطمینان می‌دهیم، البته باید اتفاق به‌گونه‌ای بیفتد که به‌صورت برد برد برای تایباد باشد.

وی افزود: نقص‌هایی در حوزه زیرساختی در شهرستان وجود دارد، اما اگر کمیته‌ای تخصصی با حضور نمایندگان دو طرف تشکیل شود که به‌صورت تخصصی موارد را بررسی کنند، ما آمادگی داریم تا از ظرفیت‌های شهرستان و استان برای این رویداد مهم استفاده کنیم.

فرماندار تایباد بابیان اینکه تعامل و همکاری خوبی در شهرستان برقرار است، گفت: از بخش دولتی تا خصوصی برای همکاری آمادگی دارند، اما اینکه به چه میزان همکاری شهرستان نیاز است، بسته به اعلام کمیته فنی است که می‌تواند سریع‌تر با حضور نمایندگان دو طرف شکل‌گرفته و نیازها را اعلام کند.

محمد علی‌محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تایباد نیز در این جلسه گفت: امکانات ورزشی شهرستان را برای دوستان معرفی کردیم و قول‌هایی داده‌ایم در خصوص تأمین نیازهای غذایی، خوابگاه‌ها و اتوبوس که تلاش داریم به انجام برسانیم.

وی افزود: چمن کاریز تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و امکاناتی هم که در اختیار ورزش و جوانان است، در دسترس عزیزان قرار می‌گیرد.

وی گفت: باید به هر نحوی این امتیاز برای تایباد ثبت شود، زیرا با این کار استعدادهای انسانی و اجتماعی ما شکوفا می‌شود.

علی‌محمدی افزود: در خصوص سکوها، در صورت مساعدت شهرستان می‌توانیم دوماهه سکوها را بر اساس استانداردهای فدراسیون و هیئت فوتبال تحویل دهیم.

علی عرب رئیس پلیس پیشگیری شهرستان تایباد اظهار کرد: نیروی انتظامی آمادگی هرگونه همکاری با ورزش و جوانان را دارد و معتقدیم این حرکت می‌تواند معضلات اجتماعی شهرستان را به سبب تخلیه هیجانات جوانان و نوجوانان کاهش دهد.

کربلایی اسماعیلی، سرمایه‌گذار ورزشی در حاشیه جلسه هماهنگی خرید امتیاز تیم دسته دوم فوتبال کشور گفت: با توجه به ظرفیت اقتصادی شهرستان تایباد، ورود تایباد به حوزه ورزش فوتبال می‌تواند نقطه عطفی برای توسعه شهرستان باشد.

این سرمایه‌گذار ورزشی اظهار کرد: خراسان به‌جز پدیده شهر خودرو، تیمی دیگر در لیگ‌های اصلی کشور ندارد و این موضوع می‌تواند به معرفی شهرستان کمک کند.

وی به نیازهای شهرستان اشاره کرد و گفت: چمن و فضای محیطی ورزشگاه مناسب نیست و نیازمند یک تلاش همگانی است. ما قدمی سخت اما تأثیرگذار برای مردم انجام می‌دهیم اما انتظار داریم در جهت تأمین زیرساخت لازم همکاری همگانی انجام شود.

مهدی شیری بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران نیز گفت: یکی از اتفاقاتی که بعد از تشکیل تیم در سطح کشوری به وجود می‌آید، ایجاد شورونشاط اجتماعی است.

وی افزود: ما امیدواریم در عرصه ورزش، تایباد را در کشور به‌عنوان یک شهرستان ورزشی مطرح کنیم.

شهرستان تایباد دارای ۲۵ تیم فوتبال در رده بزرگ‌سالان دارد و در لیگ یک و دو استان با شش تیم حضور قدرتمندی دارد. همچنین در رده‌های پایه چهار تیم شهرستان حضور دارند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 34