امام جمعه یونسی: پیشرفت حقیقی در دل مقاومت است نه سازش با دشمن
امام جمعه یونسی: پیشرفت حقیقی در دل مقاومت است نه سازش با دشمن

امام جمعه یونسی درباره شکست دشمن در جبهه اقتصادی گفت: مسئله اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی و کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار اینها باعث شکست دشمن شود پیشرفت حقیقی ما در دل مقاومت است نه در دل سازش با دشمن.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام سجادی زاده امام جمعه یونسی گفت: یکی از نشانه های انسانهای با تقوا تعظیم شعائر الهی است که همان آشنایی، عمل و نشر سیره اهل بیت می باشد و بیان صریح آیه قرآن بشردوستی است.

حجت الاسلام سجادی زاده درباره مشکلات معیشتی گفت: این گرانی های سرسام آور فشارهای زیادی بر مردم آورده اصلاً هیچ سر و سامانی وجود ندارد گرانی ها یک پازل است و علت مشخصه ندارد دولت وارد عرصه شود طوری نباشد تصور شود که در سال آخر دولت همه چیز را رها کرده در جامعه نوعدوستی کم شده گرانی با گران‌فروشی فرق میکند نمی‌دانیم چطور مجالس مختلف و ورزشگاه‌ها افتتاح می‌شوند اما اگر بخواهیم در مساجد ده دقیقه بعد از نماز دو کلمه از اهل بیت عصمت و طهارت بگوییم باعث بیماری کرونا خواهد شد.

امام جمعه یونسی در بیان جنایات آمریکا گفت: حقوق بشر در خود آمریکا با کشتن سرخپوست ها و سیاه پوست ها شروع شده  هر روز در گوشه ای یک نفر کشته می‌شود همچنین بحث نقض آزادی و حقوق انسانی از مسلمانان با برچسب تروریست در آمریکا مخصوصاً بعد از قضیه یازده سپتامبر همچنان ادامه دارد این جنایات در مورد جمهوری اسلامی خودش طوماری است و تمامی ندارد اگر آمریکا کشور گل و بلبل است پس چه مرگشان است هر روز جایی را آتش میزنند؟ بیش از ۵۰ میلیون گرسنه ای که در شبانه روز یک وعده غذا نمی توانند پیدا کنند را که بیان نمی کنند.

حجت الاسلام سجادی زاده درباره شکست دشمن در جبهه اقتصادی گفت: مسئله اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی و کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار اینها باعث شکست دشمن شود پیشرفت حقیقی ما در دل مقاومت است نه در دل سازش با دشمن.

image_printچاپ مطلب

Visits: 34