امام جمعه گلبهار: عامل توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، باور به شعار «ما می‌توانیم» است
امام جمعه گلبهار: عامل توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، باور به شعار «ما می‌توانیم» است

همزمان با سراسر کشور، مراسم آغاز دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران در شهر گلبهار برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ در ابتدای این مراسم که با هماهنگی فرمانداری و همکاری شرکت عمران، شهرداری و آموزش و پرورش گلبهار برگزار شد، مسئولین شهرستان با حضور در محل یادمان شهدای گلبهار با قرائت فاتحه و عطر افشانی و اهدای گل با آرمان‌های شهیدان تجدید بیعت نمودند.

در ادامه، حجت الاسلام غلامی امام جمعه گلبهار ضمن تبریک ایام دهه فجر، به اقدامات انجام شده در گام اول و دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب کارهای بسیاری هست که باید بر پایه «ما می‌توانیم» انجام دهیم، به فرموده مقام معظم رهبری عامل اصلی توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور، باور به «ما می‌توانیم» است.

مهدی دونده سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار زیادی بر انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن و انقلابی فکر کردن دارند، امروز اگر جشن چهل و دومین سال پیروزی انقلاب را گرفتیم بخاطر تفکر انقلابی مردم است.

لازم به ذکر است؛ مراسم آغاز دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران، با گلباران نقاط مختلف شهر و یادمان شهدای گلبهار توسط هواپیما، گلباران تمثال بنیانگذار انقلاب و شهدا و همچنین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان متوسطه ایرج نایب گلبهار به پایان رسید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 15