امام جمعه کوهسرخ: یک نماینده باید ارتباط مستحکم با توده‌های مختلف مردم داشته باشد
امام جمعه کوهسرخ: یک نماینده باید ارتباط مستحکم با توده‌های مختلف مردم داشته باشد

امام جمعه شهرستان کوهسرخ با اشاره به آغاز به‌کار مجلس یازدهم و شروع فعالیت نمایندگان جدید و ۱۱۰ معیار نماینده مجلس از دیدگاه مقام معظم رهبری از سال ۶۸ تاکنون، بیان کرد: یک نماینده باید ارتباط مستحکم با توده‌های مختلف مردم داشته باشد و مدام با محرومین ارتباط داشته باشد و ساده زیست باشد و از شکل گیری طبقات اشرافی گری در خود و دیگران پرهیز کند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام رضایی امام جمعه شهرستان کوهسرخ در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهسرخ با اشاره به روز جهانی محیط زیست گفت: محیط زیست را اگر بخواهیم در آموزه های دینی مرور کنیم، بحث مفصلی است، بنابر این در زیست و محیط پیرامومی خودمان اسلام تأکید دارد که مواظبت کنیم و توصیه کرده که چه جاهایی محل جمع شدن شیطان و مریضی و میکروب است.

حجت الاسلام رضایی بااشاره به تأکید اسلام در خصوص محیط زیست و ضرورت توجه متولیان به این مقوله، اظهار کرد: امیدواریم فضای پیرامونی و فضای سبز شهرمان از خانه و اجتماع به زیست اسلام نزدیک باشد و همه در این خصوص باید در کنار یکدیگر با همکاری و مشارکت این مهم را محقق کنیم.

وی با اشاره به سالروز صدور فتوای امام راحل در خصوص قطع رابطه با رژیم صهیونیستی در سال ۱۳۴۶، خاطرنشان کرد: امام توضیح دادند که اسرائیل قیام مسلحانه انجام داده است و ملل اسلام باید به پاخیزند و هر گونه رابطه با اسرائیل و هم پیمانان او را حرام و مخالف با اسلام دانستند.

امام جمعه کوهسرخ با اشاره به سالروز بیعت هزاران نفر از فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری ابراز کرد: خلف صالح حضرت روح الله سه دهه است نظام و انقلاب را دیده بانی می کند.

وی با تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد و تبریک انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب اظهار کرد: امیدواریم تا قیام حضرت مهدی سایه این رهبر فرزانه مستدام باشد.

رضایی با اشاره به آغاز به‌کار مجلس یازدهم و شروع فعالیت نمایندگان جدید و ۱۱۰ معیار نماینده مجلس از دیدگاه مقام معظم رهبری از سال ۶۸ تا کنون بیان کرد: یک نماینده باید ارتباط مستحکم با توده های مختلف مردم داشته باشد و مدام با محرومین ارتباط داشته باشد و ساده زیست باشد و از شکل گیری طبقات اشرافی گری در خود و دیگران پرهیز کند.

 وی گفت: اشرافی گری و عدم ساده زیستی یک آفت مهلک است و فرد نماینده باید در نطق ها و سخنانش بر مواضع امام جامعه پافشاری کند و از طرح سخنان زهرآگین و مواردی که دشمن و بدخواهان را شاد می کند پرهیز کند.

 امام جمعه کوهسرخ با تأکید بر اینکه نمایندگان باید موضع گیری صریح و شفاف داشته باشند، عنوان کرد: امضای طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس باعث خرسندی است.

خبرنگار: حجت طباطبایی

image_printچاپ مطلب

Visits: 28