امام جمعه هلالی: دولت، مردم و سایت‌های قیمت‌گذاری باید تقوای اقتصادی را رعایت کنند
امام جمعه هلالی: دولت، مردم و سایت‌های قیمت‌گذاری باید تقوای اقتصادی را رعایت کنند

امام جمعه هلالی در انتقاد از شرایط سخت اقتصادی و افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها گفت: چند گروه باید تقوا را رعایت کنند: اول مسئول این قیمت‌ها که دولت است و بیخود هم نباید تقصیر را گردن تحریم و کرونا انداخت، دوم، سایت‌های قیمت‌گذاری مجازی باید کنترل شوند تعداد بسیاری از این مشکلات اقتصادی به خاطر فضای مجازی است و دیگری دست‌کم ما مردم به فکر خودمان باشیم و به گران‌فروشی دامن نزنیم.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام گرامی نیا در خطبه های نماز جمعه به نقل از پیامبر گفت: دختر یک گلی است که از دیدن او خوشحال می‌شوم و رزق او هم بر خداست پسران نعمت‌اند و دختران حسنه، در روز قیامت از نعمت‌ها سؤال می‌شود ولی حسنات پاداش است.

خطیب جمعه هلالی در انتقاد از شرایط سخت اقتصادی و افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها گفت: چند گروه باید تقوا را رعایت کنند: اول مسئول این قیمت‌ها که دولت است و بیخود هم نباید تقصیر را گردن تحریم و کرونا انداخت، دوم، سایت‌های قیمت‌گذاری مجازی باید کنترل شوند تعداد بسیاری از این مشکلات اقتصادی به خاطر فضای مجازی است و دیگری دست‌کم ما مردم به فکر خودمان باشیم و به گران‌فروشی دامن نزنیم.

حجت الاسلام گرامی نیا گفت: کسانی که به مسافرت طولانی می‌روند به‌جای صدقه، سوغاتی برای همسرشان بیاورند اگر پسر شما با همسر خود بلد نیست درست رفتار کند تقصیر پدر است که با دختر خود درست رفتار نکرده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 8