امام جمعه هلالی: در این شهرستان در سن ازدواج تعادلی وجود ندارد
امام جمعه هلالی: در این شهرستان در سن ازدواج تعادلی وجود ندارد

امام جمعه هلالی گفت: در این شهرستان در سن ازدواج تعادلی وجود ندارد و هم بالا رفتن سن ازدواج و هم پایین بودن سن ازدواج مشکل است.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام گرامی نیا امام جمعه هلالی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: ازدواج موفق باعث یک زندگی موفق می شود و در این شهرستان در سن ازدواج تعادلی وجود ندارد و هم بالا رفتن سن ازدواج و  هم پایین بودن سن ازدواج مشکل است.

وی تصریح کرد: اگر جوانی به دلیل عدم حمایت پدر و مادر خود ازدواج نکند و مرتکب گناهی  شود، گناه آن بر گردن پدر و مادر است و جوان ها هم باید بدانند اگر از ترس مشکلات مالی سراغ ازدواج نروند به راه و روش مسلمانی عمل نکرده اند و  بدانند که خداوند وعده داده که بعد از ازدواج آنها را غنی می کند.

امام جمعه هلالی با اشاره به این که  بعضی از افراد در برابر موقعیت های اقتصادی تنبلی می کنند یا مغرورانه رفتار می‌کنند و موقعیت ها را از دست می‌دهند، بیان کرد: خداوند شرایط را فراهم می کند به شرطی که فرد رزقش را خراب نکند و اگر افراد حلال و حرام را قاطی اموالشان نکنند و زکات و خمس را پرداخت کنند هیچ فقیری در جامعه باقی نخواهد ماند.

امام جمعه هلالی با اشاره به اینکه این شهرستان در بحث کرونا وضعیت بهتری نسبت به شهرستان های اطراف دارد، گفت: مردم باید مسائل بهداشتی را  بیشتر رعایت کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 8