امام جمعه میان جلگه: تکثیر مفسدین نتیجه بی توجهی به هشدارهای رهبری است.
امام جمعه میان جلگه: تکثیر مفسدین نتیجه بی توجهی به هشدارهای رهبری است.

امام جمعه میان جلگه گفت: نتیجه بی توجهی به هشدارهای دلسوزانه مقام معظم رهبری ظهور وتکثیر اشرافیت وفساد است.

به گزارش اختر شرق؛ دومین مراسم عبادی، سیاسی نماز جمعه بخش میان جلگه در سال جدید بعد از رفع محدودیت های کرونا با حضور نماز گزار در مصلی نماز جمعه عشق آباد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل زاده تربتی امام جمعه میان جلگه با تبریک هفته قوه قضائیه وگرامیداشت یاد وخاطره شهید بهشتی، از تیرماه بعنوان کانون حوادث انقلاب یاد کرد ویاد آور شد: ترور نافرجام مقام معظم رهبری وشهادت ۷۲ تن دواز جمله دورانهای سخت برای انقلاب بود که با هدایت های امام (ره) سبب تقویت نظام اسلامی شد.

وی شهید بهشتی رایک شخصیت الهی وانقلابی با خصوصیات حلم، اتکای به نفس هوشیاری دانست واظهار داشت: بارزترین مدیر برای کارگزاران حکومت اسلامی این شخصیت است که با روحیه آرام قدرت محاسبه وجمع بندی در برنامه ریزی را داشت.

خطیب جمعه بخش میان جلگه گفتمان اصلی انقلاب را اجرای عدالت و مبارزه جدی با فساد دانست و گفت: اگر امروز شاهد برخورد دستگاه قضایی با زراندوزان و مرفهان بی‌درد هستیم، به دلیل جدی نگرفتن تذکرات دلسوزانه مقام معظم رهبری در سالیان قبل است.

اسماعیل‌زاده تربتی ضمن تشکر از برخورد دستگاه قضایی با مفسدان، خواستار همکاری عموم و تداوم این حرکت با قاطعیت و بدون اغماض تا روشن شدن نور امید در دل مردم شد.

امام‌جمعه بخش میان جلگه در بخش دیگر از خطبه‌ای نماز جمعه ششم تیرماه با اشاره به‌روز جهانی مواد مخدر، از اعتیاد به‌عنوان آتشی فراگیر نام برد که لحظات شیرین خانواده و جامعه را می‌سوزاند.

وی هزینه‌های هنگفت جمهوری اسلامی ایران در برخورد با اعتیاد را قابل‌توجه دانست و اظهار کرد: بیش از ۳۸۰۰ شهید و ۱۲۰۰۰ جانباز و صرف سالیانه بیش از ۳۰۰ میلیون دلار هزینه‌هایی است که برای مقابله با این بلای خانمان‌سوز صرف گردیده است.

خطیب جمعه بخش میان جلگه در پایان با قدردانی از وزارت بهداشت و کادر پزشکی کشور، از روند صعودی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی اظهار نگرانی کرد و گفت: با قرار گرفتن استان در رتبه دوم ابتلا معلوم می‌شود مردم خیلی مراقبت‌ها را جدی نگرفته‌اند.

اسماعیل‌زاده تربتی با درخواست از عموم مردم در جهت همکاری و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خواستار کنترل تجمعات عمومی شد.

وی عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجالس و تالارها و اماکن عمومی را سبب مراجعات زیاد به مراکز درمانی دانست و خاطرنشان کرد: متولیان برگزاری محافل کذایی ضامن شرعی میزان ابتلا مردم به این ویروس هستند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 53