امام جمعه موقت قوچان: با برخورد پلیسی نمی‌توان مسائل فرهنگی را حل نمود بایستی خانواده‌ها خود مراقبت کنند
امام جمعه موقت قوچان: با برخورد پلیسی نمی‌توان مسائل فرهنگی را حل نمود بایستی خانواده‌ها خود مراقبت کنند

امام جمعه قوچان گفت: یکی از نابسامانی‌های فرهنگی مسئله فضای مجازی است که کسی به فکران نیست و دیگری پوشش شهرستان است که تعدادی از زنان ندارند ممکن پدر و مادرشان افراد مذهبی باشند اما خود بی عفاف باشند مسئولین ما بایستی در ایام‌های مختلف کار فرهنگی انجام دهند چرا که با برخورد پلیسی نمی‌توان مسائل فرهنگی را حل نمود بایستی خانواده ها خود مراقبت کنند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام آذری امام جمعه قوچان به نقل از حضرت سجاد گفت: فرزند آدم چقدر بیچاره است که در روز با سه مسئله رو به رو است و اگر از یکی از سه مسئله عبرت بگیرد مسائل دنیا و آخرتش حل خواهد شد: ۱- گذر زمان است ۲- به‌دست آوردن مال حلال ۳- از همه مهم‌تر این است که همه عباداتی داریم ولی نمی‌دانیم که آیا اهل بهشتیم یا جهنم هستم، غرور دینی نبایستی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمود خیلی برای مردم توقع ایجاد نکنید که اگر کاری کردند از اهل بهشت‌اند دین را آن گونه که بایدوشاید‌است بیان کنید.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به نقل از حضرت امام (ره) گفت: شهید بهشتی خار چشم دشمن بود و مظلومانه به شهادت رسید وی مهندس و معمار قوه قضائیه بود.

خطیب جمعه قوچان در پایان عنوان کرد: یکی از نابسامانی‌های فرهنگی مسئله فضای مجازی است که کسی به فکران نیست و دیگری پوشش شهرستان است که تعدادی از زنان ندارند ممکن پدر و مادرشان افراد مذهبی باشند اما خود بی عفاف باشند مسئولین ما بایستی در ایام‌های مختلف کار فرهنگی انجام دهند چرا که با برخورد پلیسی نمی‌توان مسائل فرهنگی را حل نمود بایستی خانواده ها خود مراقبت کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6