امام جمعه موقت درود: برخورد با مفسدان پررنگ‌تر شود
امام جمعه موقت درود: برخورد با مفسدان پررنگ‌تر شود

امام جمعه موقت درود با بیان اینکه عدالت واقعی در زمان ظهور حضرت مهدی محقق می شود، گفت: به صورت نسبی در زمان ما این عدالت انجام می شود خصوصاً اینکه پس از حضور ریاست جدید این قوه امید آحاد مردم برگشت و آنهایی که حق بیت المال را ضایع کردند رسوا شدند، برخورد با مفسدان در ادامه پررنگ‌تر شود.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت درود در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: منافقین ضاله دم از قرآن و منابع دینی می‌زدند اما در عمل به ترور شهیدان بزرگی مثل استاد مطهری، دکتر بهشتی وبزرگان دیگری اقدام نمودند.

امام جمعه موقت درود با بیان اینکه عدالت واقعی در زمان ظهور حضرت مهدی محقق می شود افزود: به صورت نسبی در زمان ما این عدالت انجام می شود خصوصاً اینکه پس از حضور ریاست جدید این قوه امید آحاد مردم برگشت و آنهایی که حق بیت المال را ضایع کردند رسوا شدند، برخورد با مفسدان در ادامه پررنگ‌تر شود.

خطیب جمعه درود گفت: در سایه این بیماری برخی افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به سود جویی و احتکار مواد اولیه و غذایی مردم کردند که امید است با آنان برخورد قاطع نمایند.

حجت الاسلام حسینی در تبیین اتفاقات آمریکا گفت: چهره استکبار درگیرعدالت خواهی مردم کشورش شده و اگر بحث فاصله گذاری اجتماعی مورد تاکید است اما مردم آنقدر به جوش آمده اند که بی توجه به این توصیه ها خواهان عدالت هستند بر اساس پیش‌بینی منابع دینی انشاا… آنها از درون متلاشی می شوند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 23