امام جمعه مه ولات: مسئولان برای حل مشکلات پشت تحریم و کرونا پنهان نشوند
امام جمعه مه ولات: مسئولان برای حل مشکلات پشت تحریم و کرونا پنهان نشوند

امام جمعه مه ولات گفت: مسئولان خودشان را پشت تحریم و کرونا پنهان نکنند و برای حل مشکلات باید دست دلالان و مفسدان را قطع کنند تا کسی جرات نکند حقوق مردم را ضایع کند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام اسلامی امام جمعه مه ولات در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان مه ولات اظهار کرد: ما باید آماده سفر آخرت باشیم و به مرگ باور داشته باشیم چرا که این باور زندگی ساز است.

وی ادامه داد: یکی از انواع تکبر، تکبر در حوزه علم است و عالمان حقیقی هرچه علمشان بیشتر می شود تواضع شان به خلق الله بیشتر می شود.

نماینده ولی فقیه در مه ولات با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: قوه قضاییه به عنوان نماینده مدعی العموم در بحث گرانی ها و توروم ورود پیدا کند و با متخلفین برخورد جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: با این وضعیت تورم و گرانی حقوق مردم ضایع می شود و امروز حتی طبقه متوسط جامعه هم کمرشان زیر این گرانی ها خم شده است.

امام جمعه مه ولات ادامه داد: مسئولان خودشان را پشت تحریم و کرونا پنهان نکنند و برای حل مشکلات باید دست دلالان و مفسدان را قطع کرد تا کسی جرات نداشته باشند حقوق مردم را ضایع کند.

حجت الاسلام اسلامی ادامه داد: مبارزه با فساد بهترین راه برای ترویج امید در کشور است و مبارزه با فساد اعتماد مردم را به نظام جلب می کند.

امام جمعه مه ولات با انتقاد از مسئولان و مردم که کرونا را جدی نگرفته اند و یا به فراموشی سپرده اند، خاطر نشان کرد: مردم باید باور کنند که ویرویس کرونا وجود دارد و با رعایت اصول بهداشتی با آن زندگی کرد.

خبرنگار: مهدی محدثی

image_printچاپ مطلب

Visits: 21