امام جمعه مه ولات: بروکراسی معیوب در کشور، مثل ترامپ دشمن ما است
امام جمعه مه ولات: بروکراسی معیوب در کشور، مثل ترامپ دشمن ما است

امام جمعه مه ولات گفت: قوانین دست و پاگیر و بروکراسی معیوب در مسیر تولید همچون ترامپ دشمن کشورمان است.

به گزارش اختر شرق؛ نماز جمعه این هفته شهرستان مه ولات با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد جامع فیض آباد مه ولات به امامت حجت الاسلام حسین اسلامی امام جمعه مه ولات اقامه شد.

امام جمعه مه ولات در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهرستان مه ولات تصریح کرد: روز قیامت روز حسرت است چرا که انسان حسرت می خورد که چرا در دنیا برای آخرت زاد و توشه ای کسب نکرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان مواظب باشند که دچار تکبر سیاسی نشوند، اظهار کرد: امام علی می فرمایند: بدترین حال اصحاب قدرت، حاکم و یک مسئول این است که با مردم متکبرانه رفتار کند و مردم با او از روی تملق رفتار کنند.

حجت الاسلام اسلامی افزود: امام علی در سیره خود ادب سیاست ورزی را نشان مسئولان می دهد و در فلسفه سیاسی ایشان مسئول نوکر مردم است و باید از دادن القاب به مسئولان پرهیز کرد.

امام جمعه مه ولات ادامه داد: آن مسئولی که در جامعه اسلامی اشرافی زندگی کند از پهلوی بدتر است و به نظام جمهوری اسلامی خیانت کرده است و مسئولان باید بدانند که خادم و نوکر مردم  هستند و این همان سیاست اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مه ولات در خطبه دوم نماز جمعه اظهار کرد: دنیا محل گذر است و به کسی وفا نکرده است و ما نباید به این دنیا دل ببندیم.

حجت الاسلام اسلامی افزود: مجلس یازدهم به عنوان اولین مجلس در چله دوم انقلاب اسلامی شروع به کارد کرد و امیدواریم در مسیر انقلاب حرکت کند.

امام جمعه مه ولات ادامه داد: قوانین دست و پاگیر و بروکراسی معیوب در مسیر تولید که در کشور وجود دارد همچون ترامپ دشمن کشورمان است

حجت الاسلام اسلامی افزود: انتظار می رود نمایندگان مجلس بدون ملاحظه کاری و باز سیاسی برای برخی سو مدیریت ها چاره ای بیندیشند به خواسته مردم و رهبری که همان اجرای عدالت و مبارزه با فساد است، جامع عمل بپوشند.

امام جمعه مه ولات در خصوص مشکلات شهرستان خاطر نشان کرد: در حوزه مسکن در شهرستان دلالان جولان می دهند و دادستان می خواهم به این مسئله ورود پیدا کند و باید شورای مسکن تکشیل شده و مسئولان سکوت نکنند و به داد جوانان برسند و به مافیای مسکن در شهرستان مهر پایان بزنند.

خبرنگار: مهدی محدثی

image_printچاپ مطلب

Visits: 12