امام جمعه شهرستان کاشمر: ارمغان نیروی انتظامی، امنیت و آرامش است
امام جمعه شهرستان کاشمر: ارمغان نیروی انتظامی، امنیت و آرامش است

امام جمعه شهرستان کاشمر گفت: نیروی انتظامی بدون همکاری و همراهی مردم نمی‌تواند موفق باشد و خوشبختانه ما ارتباط و صمیمیت بین مردم و پلیس را کاملا احساس می‌کنیم.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی با بیان این مطلب که نیروی انتظامی با وجود تمام مشکلات و موانع موجود در جامعه کارنامه درخشانی در رابطه با ایجاد آرامش و امنیت از خود به یادگار گذاشته است، اظهار کرد: برخورد نیروی انتظامی با ناهنجاری‌ها و ناامنی‌ها در جامعه برخوردی منطقی و در عین حال همراه با اقتدار بوده و ارمغان نیروی انتظامی امنیت و آرامشی است که ما در جامعه آن را احساس می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان کاشمر، حضور فعال و گسترده پلیس بویژه در ایام تعطیل که مردم به تفریح و تفرج می‌پردازند را نشانه خدمت عاشقانه و ایثارگرانه پلیس دانست و خاطر نشان کرد: از شاخصه‌های مهم پلیس موقعیت شناسی و انجام وظیفه خالصانه برای مردم است.

طباطبایی عملکرد پلیس در مقابله با ناهنجاری‌های فضای مجازی را موفق ارزیابی کرد و گفت: پلیس توانسته است خود را به فناوری‌های روز تجهیز کرده و اشرافیت لازم بر فضای مجازی را داشته باشد و عرصه را بر سودجویان و مجرمان در این فضا تنگ کند.

وی با تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر در راستای تأمین نظم و امنیت در سطح این شهرستان رضایتمندی مردم از پلیس را بهترین ثمره این خدمت رسانی برشمرد.

امام جمعه کاشمر نقش مردم در تأمین نظم و امنیت در جامعه بسیار تعیین کننده دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی بدون همکاری و همراهی مردم نمی‌تواند موفق باشد و خوشبختانه ما ارتباط و صمیمیت بین مردم و پلیس را کاملا احساس می‌کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشمر ارتباط پلیس با مساجد با توجه به این که مردم به صورت مستمر با آن سرو کار دارند را بسیار مهم و کلیدی برشمرد و باعث افزایش صمیمیت بین مردم و پلیس و اشرافیت بیشتر پلیس بر بزهکاری‌های سطح جامعه دانست.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 8