امام جمعه شهرستان تایباد: هر روز یک مافیا و یک سلطان رشد می‌کند
امام جمعه شهرستان تایباد: هر روز یک مافیا و یک سلطان رشد می‌کند

امام جمعه شهرستان تایباد گفت: هر روز یک مافیا و یک سلطان رشد می‌کند و در حال حاضر هیچ اراده‌ای برای جلوگیری از مافیا و سلطان‌های گوشت، طلا، و… نیست. نمی‌دانم چرا دست حرام خوران در جامعه قطع نمی‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام حسین ملکی ابرده خطیب نماز جمعه شهرستان تایباد در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تایباد با بیان اینکه در جامعه‌ای که امر به معروف و نهی از منکر نشود جامعه با مشکل جدی مواجه شده و بلاهای متعددی بر جامعه نازل می‌شود، اظهار کرد: مشکل زعفرانکاران شهرستان را مرتفع کنید، تا سود به کشور برسد نه به دلالان.

حجت الاسلام ملکی، از دریافت سودهای بالای بانکی انتقاد کرد و گفت: باید میزان کاشت با نیاز جامعه برابر باشد؛ یک سال یک محصول نایاب و سال بعد محصول دیگر.

امام جمعه شهرستان تایباد اظهار کرد: هر روز یک مافیا و یک سلطان رشد می‌کند و در حال حاضر هیچ اراده‌ای برای جلوگیری از مافیا و سلطان‌های گوشت، طلا، و… نیست. نمی‌دانم چرا دست حرام خوران در جامعه قطع نمی‌شود.

حجت الاسلام ملکی به اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اربعین رسانه عاشورا است.

وی از مردم خواست اربعین را مهم بدانند.

امام جمعه تایباد گفت: مطابق نظر امام راحل اگر دشمن را راحت بگذارید، شما را ناراحت نگه خواهند داشت، نقشه و فتنه دشمنان این است که نارضایتی را به کف جامعه برسانند.

وی از قوای کشور خواست با وحدت مشکلات جامعه را حل کنند.

حجت الاسلام ملکی عنوان کرد: شایعه منطقه آزاد باعث گرانی در تایباد شده و معضلی شده برای خانواده‌های اجاره‌نشین که توانایی خرید سرپناهی برای خود ندارند.

امام جمعه تایباد در پایان گفت: خبرنگاران باید مشکلات را کامل منعکس کنند و اگر خیانت کنند، آن‌ها را خودم در تریبون نمازجمعه معرفی می‌کنم و همه باید تلاش کنند مشکلات همانطوری که هست منعکس شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7