امام جمعه شهرستان باخرز:  راه برون رفت از مشکلات تشکیل یک دولت جوان انقلابی است
امام جمعه شهرستان باخرز:  راه برون رفت از مشکلات تشکیل یک دولت جوان انقلابی است

امام جمعه شهرستان باخرز با اشاره به سخنان رهبری در ارتباط ویدئویی با جوانان گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند راه برون رفت از مشکلات را تشکیل یک دولت جوان انقلابی است که بتوانند کاری را با شور، نشاط و به‌صورت انقلابی انجام دهند‌.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام والمسلمین داود زاهدی امام جمعه شهرستان باخرز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان که در مسجد جامع امام علی (ع)  برگزار شد با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قضیه فلسطین لکه ننگی بر پیشانی استعمار و استکبار جهانی است که مردم این دیار را از خانه و کاشانه بیرون کرده است.

وی ادامه داد: اسرائیل یک دولت بدون ملت است که بر مسلمین تحمیل شده است و یک‌ مشت یهودی انقدر ظلم بر مسلمانان میکنند و صدای برخی از دولت‌های مسلمان هم بلند نمی‌شود.

امام جمعه باخرز  با بیان اینکه اسلام دین بی تفاوتی نیست و نباید نسبت به ظلم‌هایی که به مسلمانان فلسطین می‌شود بی تفاوت بود، اظهار کرد: نمی‌شود دولت‌ها و حکومت‌هایی مثل ال سعود را یک حکومت اسلامی دانست چرا که نه رفتار و نه سخنان آنها متناسب یک دولت مسلمان است.

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی با اشاره به سخنان رهبری در ارتباط ویدئویی با جوانان گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند راه برون رفت از مشکلات را تشکیل یک دولت جوان انقلابی است که بتوانند کاری را با شور، نشاط و به‌صورت انقلابی انجام دهند‌.

وی تصریح کرد: گسترش جبهه انقلاب و پرهیز از طرد افراد مختلف یکی از نکته‌های مهمی بود که توسط مقام ‌معظم رهبری مطرح شده است که باید مد نظر همه ما قرار بگیرد.امروز انقلاب به یارگیری و افرادی که در مسیر انقلاب حرکت میکند نیاز دارد و این‌مسئله مهمی است.

امام جمعه باخرز عنوان کرد: یک‌ مدیر در طراز انقلاب باید بتواند در طول مدت ۳۰ سال، افراد را به نظام و انقلاب خوش بین کند و اگر کسی با رفتار خود ملت و مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کند کار شایسته ای نیست و مردم هم قطعا حساب اینگونه افراد را از  نظام و انقلاب جدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام‌معظم رهبری فرمودند، باید در مقابل کسانی که تضعیف نظام و انقلاب میکنند و دشمن را زیبا جلوه میدهند، باید ایستاد و نباید با آنها مماشات کرد و باید با اینگونه افراد مرزبندی کرد چرا که اینها ستون فقرات کار ضد فرهنگی دشمن یعنی همان نفوذ هستند.

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی با تشکر از مدافعان سلامت و افراد:ی که در خط مقدم‌مبارزه با ویروس کرونا قرار داشتند، مطرح کرد: ملت بزرگ و آزاده ایران بعد از فرمایش مقام‌معظم ‌رهبری در رزمایش مواسات و کمک‌مومنانه، سنگ تمام گذاشتند که این اقدام ارزنده، کمک بسیار خوبی به آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا بود؛ این حرکت زیبا، تفاوت بین اسلام و کفر را به دنیا نشان داد و وقتی کشورهایی که خود را از دنیا برتر میدانستند به غارت فروشگاه‌ها و دعوا بر سر اقلام بهداشتی مشغول بودند، ملت بزرگ‌ایران با مهربانی و همدلی با شرکت در رزمایش مواسات به یاری هموطنان خود شتافتند.

خبرنگار: داود نشتیفانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 32