امام جمعه سرخس فرانسه را پادوی امریکا و رژیم صهیونیستی دانست
امام جمعه سرخس فرانسه را پادوی امریکا و رژیم صهیونیستی دانست

امام جمعه سرخس دولت فرانسه را پادوی آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی دانست که نقش پلیس بد و خوب را بازی می‌کند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت ‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اسلام ستیزی دولت فرانسه و مکرون، رئیس‌جمهور خبیث این کشور گفت: مکرون با شعار آزادی بیان و حمایت از اهانت به ساحت پیامبر اسلام به دنبال انحراف افکارعمومی فرانسه نسبت به سرکوب خشونت‌بار معترضان کشور خود به دلیل اعتراض به سوء مدیریتش در اداره این کشور است.

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه فرانسه پادوی آمریکا و رژیم صهیونیستی و نقش پلیس خوب و بد را برای آن‌ها بازی می‌کند، اظهار کرد: دشمنان اسلام و پیامبر اعظم باید بدانند ملت‌های مسلمان جهان دهان یاوه گویانی که به پیامبر اسلام توهین کنند را خرد می‌کند.

وی ادامه داد: البته اولویت اول جهان اسلام مبارزه با اسرائیل و مبارزه با دولت‌های مزدور آمریکا است و مکرون با این اقدامات به دنبال این است که حواس مسلمانان را از این اولویت به فرانسه معطوف کند.

حجت ‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: کسانی که با صهیونیست‌ها رابطه برقرار می‌کنند، دشمنان درجه‌یک خدا و رسول خدا هستند و مسلمانان آن‌ها را فراموش نمی‌کنند.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان با تأکید بر حفظ پروتکل‌های بهداشتی و رعایت مصوبات ستاد کرونا در شهرستان، خاطرنشان کرد: شرایط شهرستان سرخس در وضعیت زرد و هر آن امکان قرمز شدن را دارد لذا برگزاری اصل عروسی‌ها محل اشکال نیست، اما باید به دور از تجمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد؛ مراسم‌های عزا هم باید از حالت تجمع به تسلیت پیامکی تبدیل شود تا خدای‌نکرده خانواده‌ای دیگر مصیبت‌زده نشود.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 8