امام جمعه سرخس: اهداف سیاسی دوحزب حاکم بر آمریکا را صهیونیست‌ها دیکته می‌کنند
امام جمعه سرخس: اهداف سیاسی دوحزب حاکم بر آمریکا را صهیونیست‌ها دیکته می‌کنند

خطیب جمعه شهرستان سرخس در خطبه‌های نماز جمعه با انتقاد از آنان که منتظر انتخابات آمریکا هستند گفت، اهداف سیاسی دوحزب حاک بر آمریکا را صهیونیست‌ها می‌نویسندوهیچ فرقی با هم ندارند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با انتقاد از آنان که برای بایدن ستاد انتخاباتی تشکیل می‌دهند افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری بین ترامپ وبایدن هیچ گونه فرقی نیست این یکی با دستکش مخملی ودیگری با همان ظاهری که از باطنش سرچشمه می‌گیرد حرف می‌زند.

وی افزود: آمریکا ۲۰۰ سال است که با سیاست‌های نژاد پرستانه، تحقیر و. سرکوب سیاهپوستان امریکا را به خاک خون می‌کشد ودرتداوم این سیاست وحشی‌گری در کشورهای دنیا انواع توطئه‌ها را برنامه ریزی وآنچه با ملت ما انجام می‌دهد از سر مخالفت با سیاستهای انقلابی و اسلام ناب محمدی است.

خطیب جمعه شهرستان سرخس در بخش دیگر خطبه‌ها با گلایه از وضعیت موجود وبالا بودن آمار بیکاری شهرستان با این همه منابع اظهار کرد: این جای تاسف است که شهرستانی با مردمی ولایی انقلابی ومرزدارانی غیوراز امکاناتی شامل، آب سالم شرب، جاده‌ای مناسب بیمارستانی مجهز، زمین مسکونی برای جوانان وآب کافی برای کشاورزی و…محروم باشد با آنکه در جغرافیای شهرستان منابع گازی، نفتی، گمرک وپایانه مرزی، منطقه ویژه، راه آهن واراضی مستعد کشاورزی که در هیچ شهرستانی یکجا یافت نمی‌شود را داشته باشد واز آن سو مقام اول بیکاری استان خراسان را نیز یدک بکشد.

بختیاری با اظهار امیدواری ازنتیجه جلسه‌ای با تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: مشکلات شهرستان به صورت شفاف در آن جلسه مطرح وتولیت محترم انصافا صحبت‌های امیدوارکننده را بیان کردند بطوری که بیان داشت، استان قدس باید در شهرستان طوری عمل کند که سایر شهرها از اینکه آستان قدس ندارند حسرت بخورند. ووعده داد، زمانی به سرخس سفر می‌کنند که کاری انجام داده ودستی پر داشته باشند.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 6