امام جمعه سبزوار: بی حجابی و فحشا کلید رمز انحطاط تمدن ایران اسلامی است
امام جمعه سبزوار: بی حجابی و فحشا کلید رمز انحطاط تمدن ایران اسلامی است

امام جمعه سبزوار گفت: باید توجه داشته باشیم که هدف دشمن تسلط بر جوامع اسلامی از طریق اشاعه فساد و فحشا است و بی حجابی و فحشا کلید رمز انحطاط تمدن ایران اسلامی است و سبب فروپاشی خانواده ها و نابودی جامعه اسلامی می شود.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مقیسه امام جمعه سبزوار در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت:  مناسبت ها فقط برای اینکه در تقویم باشد نیست و تکرار آنها و ذکر آنها در تریبون نماز جمعه باعث می‌شود که مناسبت ها از ذهن پاک نشود و برای آینده عبرتی باشد و از زحمات گذشتگان تجلیل شود.

وی با اشاره به واقعیت‌ها تهاجم به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم توسط رضا شاه  و روز عفاف و حجاب گفت: باید توجه داشته باشیم که هدف دشمن تسلط بر جوامع اسلامی از طریق اشاعه فساد و فحشا است  و بی حجابی و فحشا کلید رمز انحطاط تمدن ایران اسلامی است و سبب فروپاشی خانواده ها و نابودی جامعه اسلامی می شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به مستضعفین و محرومین در وضعیت  موجود گفت: گرانی ها سرسام آور است و مسئولین سوء مدیریت خود را با بهانه تحریم توجیه نکنند و تحریم یکی از از هزاران علل موثر شرایط کنونی است.

امام جمعه سبزواز بیان کرد: برای سامان دادن به اوضاع نابسامان اقتصادی مجلس باید در فضای وحدت قدم گذاشته و تلاش عینی در جهت رفع آلام اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشیم و در این شرایط تهاجم دشمن به اصول انقلاب باید تلاش های همگانی در جهت تقویت اصول انقلاب باشد وبه جزئیاتی که همیشه منشأ اختلاف بوده پرداخته نشود.

وی در پایان تاکید کرد: هنگام سوال از مسئولین،  اخلاق اسلامی را نباید فراموش نکنیم و به یکدیگر توهیم نکنیم و باید افراد را با منطق به چالش کشید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5