امام جمعه روداب: رعایت شئونات بهداشتی جزئی از تقوای الهی است
امام جمعه روداب: رعایت شئونات بهداشتی جزئی از تقوای الهی است

امام جمعه روداب گفت: رعایت شئونات بهداشتی جزئی از تقوای الهی است و اگر انسان در مأموریت خودش کوتاهی کند مورد عقاب و عتاب الهی قرار می‌گیرد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام حسین حسنی نسب امام جمعه روداب در خطبه های نماز جمعه، در باب اهمیت رعایت بهداشت گفت: رعایت شئونات بهداشتی جزئی از تقوای الهی است و اگر انسان در مأموریت خودش کوتاهی کند مورد عقاب و عتاب الهی قرار می‌گیرد.

خطیب جمعه روداب پاداش های الهی برای انسان را چنین عنوان کرد و گفت: ۱- مقام شهادت، اگر کسی فهمید وظیفه‌اش چیست و به آن عمل کرد به مقام شهادت می رسد ۲- مقام مجاهدین ‏۳- اجر کریمانه که در آیه قرآن خطابش به کسانی است که گناهان بزرگ را انجام نمی‌دهند اگر گاهی گناه کوچکی انجام بدهند خدای متعال می فرمایند که ما این گناهان را از آن‌ها محو می‌کنیم وبه ان‌ها اجر کریم می‌دهیم.

وی در اهمیت برگزاری ایام میلاد گفت: شادی کنید و شعف داشته باشید چون اگر برای اهل بیت یک قدم بردارید آن‌ها قدم‌های فراوانی برای شما بر می‌دارند.

امام جمعه روداب در بیان دو نکته در رابطه با مقام معظم رهبری و شهید بهشتی گفت: اول اینکه ما فقیه زیاد داریم اما انقلابی بودن قیدی است که به همه نمی‌آید و دیگر اینکه این دو بزرگوار فقیه روشن فکر اسلامی بودند مقام معظم رهبری در کتابی به نام روشن فکری اسلامی فرمودند روشن فکری بدون قید اسلامیت بوی خر می‌دهد.

حجت الاسلام حسنی نسب ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: قوه‌ی قضائیه‌ی ما باید شفاف، دقیق و سریع پرونده‌ها را بررسی کند کما این که در این مدت این چنین عمل شده تا دشمنان انقلاب، محتکران و کسانی که اوضاع اقتصادی مردم را به هم می‌زنند فرصت نکنند این چنین کار‌هایی را انجام دهند.

امام جمعه روداب گفت: حقوق بشر آمریکایی انقلاب مارا به دست امام زمان نمی‌دهد بلکه به دست آمریکا می‌دهد.

حجت الاسلام حسنی نسب در پایان گفت: مدتی است بانک تجارت تعطیل شده درخواست این مردم و بنده حقیر این است که این بانک دوباره بیاید چرا مردم روداب باید برای کوچک‌ترین کاری بروند سبزوار؟ اداراتی که اینجا نیاز است بیاورید تا مردم نیاز نشود به شهر دیگری بروند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 23