امام جمعه رشتخوار: وحدت نجات بخش کشور در حال حاضر است
امام جمعه رشتخوار: وحدت نجات بخش کشور در حال حاضر است

امام جمعه رشتخوار با اشاره به هفته وحدت، گفت: امروز جامعه ما از هر زمانی به وحدت نیازمندتر است.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن جهانشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی علی ابن ابی طالب علیه السلام رشتخوار گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز کشور باید با تلاش همه جانبه مسئولان مرتفع شود و اگر انتقادی به عملکرد برخی از مسئولان هست، با هدف رفع مشکل همراه با انتقاد سازنده باشد، تا کوچکترین فرصت سوء استفاده برای دشمن فراهم نشود.

امام جمعه رشتخوار ضمن محکومیت اقدام اخیر ریاست جمهوری فرانسه در توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام، اظهار کرد: هدف مکرون اسلام ستیزی است، کشوری که دم از آزادی بیان میزند، چرا اگر کسی در مورد هرلوکاس صحبت کند، زندانی می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها در واقع پرت کردن حواس‌ها از مسئله فلسطین و جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است، ما این حرکت را محکوم می‌کنیم، و اعلام می‌کنیم کشورهای غربی و کشورهایی که زیر نظر آمریکا اقداماتی را انجام می‌دهند، بدانند که قطعا ما در مقابله با این قدامات به فرمایش مقام معظم رهبری عمل خواهیم کرد و تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد: ۱۳ آبان به عنوان انقلاب دوم حقیقتی است که توسط امام راحل نامگذاری و از آن یاد شده است.

خطیب نماز جمعه رشتخوار همچنین در رابطه با هدف و برنامه ریزی دشمن در جهت اجرای طرح بی‌دولت سازی، گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد، دشمن با استفاده از این فرصت به دنبال ایجاد پروژه بی‌دولت‌سازی است، امروز اگر انتقادی به عملکرد برخی از مسئولان است، نباید با هدف تخریب باشد بلکه باید با هدف رفع مشکل موجود انتقاد سازنده صورت پذیرد تا حتی فرصت کوچکی برای دشمن فراهم نشود.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 5