امام جمعه رشتخوار: وحدت عامل شکست دشمنان است
امام جمعه رشتخوار: وحدت عامل شکست دشمنان است

امام جمعه رشتخوار گفت: شرکت در نماز جمعه باعث آسان شدن آتش دوزخ و بخشودگی گناهان خواهد شد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام حسن جهانشیری در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب رشتخوار، با گرامیداشت پنجم مرداد ماه سالروز برگزاری اولین نماز جمعه کشور، عنوان کرد: نماز جمعه باید قدرت هرچه بیشتر دنبال شود و کسانی که در این مسیر کوتاهای می‌کنند خودشان در واقع متضرر خواهند شد.

امام جمعه رشتخوار همچنین با گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین عملیات مرصاد گفت: درسی که از عملیات مرصاد می‌توان گرفت، این است که باید همیشه به دنبال همدلی باشیم، سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای مردمی در بحث عملیات مرصاد وحدت ایجاد کردند و این باعث شکست دشمن شد.

حجت الاسلام جهانشیری همچنین با توجه به قرار گرفتن در آستانه روز عرفه، گفت: ما امروز باید در امتداد راه عاشورا نقش ایفا کنیم و در روز عرفه به وظیفه دینی و عبادی خود عمل کنیم.

وی همچنین در رابطه با پیروزهای مقتدرانه سوریه در جبهه های داخلی و خارجی، گفت: سفر سرلشکر باقری به سوریه یک سری پیام هایی داشت، اینکه این تعامل این پیام را به مردم سوریه و بشاراسد داد، که ملت سرافزار ایران اسلامی هیچگاه هم‌پیمانان خود را تنها نخواهد گذاشت، و یک پیام به آمریکا و رژیم صهیونیستی داشت که هیچگاه ایران اسلامی اجازه نخواد داد، تا آنها به اهداف پلید خود برسند.

خطیب نماز جمعه رشتخوار، با اشاره به اینکه به زودی آمریکا خودش از منطقه خارج خواهد شد، گفت: حامیان تروریست‌ها، عربستان سعودی و … در منطقه این را فهمیدند، که ایران تنها به دنبال تمایت ارضی، سوریه و عراق است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 4