امام جمعه رشتخوار: هوشیارانه مسئولان نسبت به حرکات دشمن در شرایط کنونی ضروری است
امام جمعه رشتخوار: هوشیارانه مسئولان نسبت به حرکات دشمن در شرایط کنونی ضروری است

امام جمعه رشتخوار گفت: برخی اوقات دشمن شرایط را به نحوی پیش می‌برد که عده‌ای فکر کنند که قصد تعامل و دوستی دارد، باید مراقب حرکات دشمن در شرایط کنونی بود و با هوشیاری به سادگی به آن‌ها اعتماد نکنید.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام حسن جهانشیری در جمع نمازگزاران این هفته مسجد علی بن ابی‌طالب رشتخوار، اظهار کرد: بیان کردن این موضوع که ما به دنبال سلاح هسته‌ای هستیم در شرایط کنونی به صلاح کشور نیست، مسئولین ما باید هوشیار باشند، مقام معظم رهبری فرمودند، همه مسئولین باید متحد باشند.

وی بیان کرد: امروز باید همه به پشتوانه مردم انقلابی و ولایی، پشت سر مقام معظم رهبری بأستیم و اجازه ندهیم آمریکا و ایادی آن‌ها توان انجام هر غلطی راد اشته باشند.

امام جمعه رشتخوار، همچنین به نقشه رئیس‌جمهور آمریکا در رابطه با پیروی از آتش‌بس بین یمن و عربستان اشاره کرد و عنوان کرد: جوبایدن الآن در شرایطی قرار دارد که باید تصمیم سرنوشت‌سازی در رابطه با برجام بگیرد، باید نشان دهد که چقدر به فکر آرامش دنیا و جهان است، اعلام و حمایت جوبایدن از آتش‌بس یمن و عربستان به‌واسطه این است که با توجه به اینکه شش سال عربستان و ایادی آن‌ها که به گمان خود فکر می‌کردند طی چند هفته می‌توانند یمن را به‌زانو درآورند اما توان مقابله را نداشتند امروز به دلیل این شکست‌ها به دنبال نشان دادن دلسوزی هستند، که درواقع هدفشان مطامع خود است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 105