امام جمعه رشتخوار: مطالبات شهدا در جامعه را عملی کنیم
امام جمعه رشتخوار: مطالبات شهدا در جامعه را عملی کنیم

امام جمعه رشتخوار گفت: شهدا از مسئولین می‌خواهند خواسته‌های آنان را در جامعه عملی کنیم و در انجام وظایف خود در قبال جامعه تلاش کنیم.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن جهانشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی علی ابن ابی طالب علیه السلام رشتخوار با تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید گفت: شهدا با لبیک به ندای رهبری باعث منکوب و مستاصل شدن دشمن شده و درس انسانی، شجاعت و برکت را به ملت ایران تزریق کرده‌اند که باید قدر آنان را بدانیم و مردم و مسئولین در قبال این جانفشانی‌ها مسئول هستند.

امام جمعه رشتخوار با گرامیداشت این روز به معنای واقعی قدردانی از ایثار و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا، عنوان کرد: راه و رسم و آرمان شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار است.

حجت الاسلام جهانشیری اظهار کرد: نسل‌های آینده سرزمین ما، استقلال، آزادی، امنیت و آرامش کشور خود را مدیون از خودگذشتگی و رشادت مردانی می‌دانند که در راه رسیدن به کمال و سعادت و دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی، خون پاک خود را نثار کردند.

وی به نحوه توزیع مرغ در این شهرستان تذکر داد و گفت: باید طوری توزیع شود تا به همه برسد.

امام جمعه رشتخوار در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان در بحث معیشت، تنظیم بازار، واردات و صادرات تلاش کنند و جلو خیانت‌ها را بگیرند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 113