امام جمعه رشتخوار: طرح انحراف افکار عمومی استکبار بار دیگر شکست خورد
امام جمعه رشتخوار: طرح انحراف افکار عمومی استکبار بار دیگر شکست خورد

امام جمعه رشتخوار با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت، پیامبر گرامی اسلام، گفت: با توجه به اینکه در چند سال اخیر آمریکا و هم‌پیمانانش در میدان‌های مختلف شکست‌خورده‌اند، لذا چاره‌ای جز طرح موضوعات از این قبیل برای انحراف افکار مردم ندارند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام حسن جهانشیری در نماز جمعه این هفته در مسجد علی ابن ابی‌طالب شهر رشتخوار با توجه به اهانت اخیر نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام گفت: دست خبیث رژیم صهیونیستی این بار از آستین فرانسه خارج شد.

وی اظهار کرد: حدود ۱۶ سال است که ایادی صهیونیسم و آمریکا به دنبال این احانت‌ها هستند، که ما به‌عنوان کسی که اعتقاد داریم به پیامبر گرامی اسلام آن را محکوم می‌کنیم.

امام‌جمعه رشتخوار با اشاره به اینکه دنیای غرب و کشور فرانسه مدعیان دروغین آزادی بیان هستند، گفت: اگر فرانسه مدعی آزادی بیان است، چرا هزاران جلیقه زرد معترض را در این کشور کشته یا زخمی کرده است، چرا کسی جرات توهین به هولوکاس را ندارد و با او برخورد می‌شود.

وی این اقدامات کفار را نشان خشم آن‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در چند سال اخیر آمریکا و هم‌پیمانانش در میدان‌های مختلف شکست‌خورده‌اند، لذا چاره‌ای جز در بحث نرم‌افزاری و مطبوعات این موضوعات را مطرح و ذهنیت مردم راای این طریق منحرف کنند.

حجت‌الاسلام جهانشیری همچنین با انتقاد به اینکه برخی در داخل چشم امید به رأی آوردن جوی بایدنت و از سر گرفتن برجام هستند، گفت: این‌ها انسان‌هایی نیستند، که ما به آن‌ها خوشبینانه نگاه کنیم، آن‌ها عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی رژیم صهیونیستی هستند، ما باید امروز هرگونه آمادگی لازم را با هوشیاری کامل در برابر دسیسه دشمن داشته باشیم، تا خدای‌ناکرده به ضرر جمهوری اسلامی تمام نشود.

وی همچنین با اشاره به دنبال شدن آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی، گفت: مسئولین باید در این مسئله با برنامه‌ریزی دقیق ورود و بحث آموزش دانش آموزان را به نحو احسنت دنبال کنند، خانواده‌ها نیز به‌صورت کامل به برنامه‌ریزی دقیق بحث حضور دانش آموزان را در ابن فضا دنبال کنند.

امام‌جمعه رشتخوار همچنین با اشاره به اینکه همه ما امروز مدیون شهدا و ایثارگران هستیم، خاطرنشان کرد: در بحث یادمان شهدای شهر رشتخوار اقداماتی خوبی صورت گرفته است، مسئولان نباید بی‌توجه باشد مسئولان باید درصحنه باشند و قدردان زحمات شرایط و امکانات نظام و رهبری باشند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 5