امام جمعه رشتخوار: شهید چمران علم و دانش خود را در راه وطن با نهایت وجود بهره گرفت
امام جمعه رشتخوار: شهید چمران علم و دانش خود را در راه وطن با نهایت وجود بهره گرفت

امام جمعه بیان کرد: شهید چمران با وجود اینکه از وضعیت بسیار مناسبی در ایران اسلامی برخوردار بود برای کسب علم و موفقیت به کشورهای مختلف سفر کرد و این علم را در ادامه در راه وطن و کشور با نهایت وجود بهره گرفت.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام جهانشیری امام جمعه رشتخوار ضمن گرامیداشت، سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز مُبلغ، گفت: مبلغین کسانی هستند که در واقع فرمایشات خداوند متعال و ائمه معصومین را به جامعه مسلمین می‌رسانند و در واقع نقش هدایتگری دارند.

وی با توجه به زمان ثبت نام مدرسه های علمیه با توصیه به ثبت نام در حوزه های علمیه به جوانان گفت: استفاده از این موقعیت یک موهبت الهی است، که علاوه بر جنبه معنوی می تواند موجبات مسئولیت های مهم را برای شخص در آینده جامعه و کشور فراهم کند.

امام جمعه رشتخوار همچنین با توجه به قرار گرفتن در آستانه سالروز شهادت شهید چمران، نیز با گرامیداشت یاد و خاطر این شهید بزرگوار، بیان کرد: شهید چمران با وجود اینکه از وضعیت بسیار مناسبی در ایران اسلامی برخوردار بود برای کسب علم و موفقیت به کشورهای مختلف سفر کرد و این علم را در ادامه در راه وطن و کشور با نهایت وجود بهره گرفت.

حجت الاسلام جهانشیری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایران اسلامی، عراق، لبنان سوریه و … جزو کشورهای مقاومت هستند، آمریکای جنایتکار دست از کارهای خود بر نمی‌دارد و درصدد این هست که آن جایگاهی را که در عراق دارد حفظ کند و اصلا، پیش بینی نمی کرد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 12