امام جمعه رشتخوار: خبرنگاران در ایجاد اعتماد و امید در جامعه نقش‌آفرین باشند
امام جمعه رشتخوار: خبرنگاران در ایجاد اعتماد و امید در جامعه نقش‌آفرین باشند

امام جمعه رشتخوار با اشاره به مناسبت هفته، فرا رسیدن روز خبرنگار را برای تمام خبرنگاران شهرستان تبریک گفت و با بیان اینکه خبرنگاران رابط بین مردم و مسئولان و انعکاس دهنده فعالیت‌های انجام شده هستند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید با اعتماد سازی، در ایجاد اعتماد و امید در جامعه نقش‌آفرین باشند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن جهانشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی علی ابن ابی طالب علیه السلام رشتخوار، خاطرنشان کرد: ایجاد امید در جامعه یکی از رسالت‌های خبرنگار است؛ شهید صارمی یک خبرنگار واقعی بود که روز خبرنگار نیز روز شهادت این خبرنگار انقلابی است

وی با عرض تسلیت ایام عزاداری وشهادت امام حسین علیه السلام و یارانش، گفت: امام حسین (ع) در مکتب عاشورا در حماسه بزرگی که همراه با اصحاب و اهل بیت مکرم خود رقم زد همه فضیلت‌ها و کرامت‌های انسانی، الهی و اخلاقی را ارتقا داد و در آن امتحان بزرگ و بی‌نظیر به حجت بالغه الهی تبدیل شد

وی ادامه داد: کاری که امام حسین (ع) انجام داد منحصر به فرد است اما در میان همه فضیلت‌هایی که این حماسه حسینی به جامعه بشری عرضه کرده است موضع برجسته آن مقاومت بود.

امام جمعه رشتخوار بیان کرد: امروز جبهه مقاومت فعال است و خون سردار سلیمانی امروز از وجود ایشان براتی دشمنان خطرناک‌تر است و به زودی زود دشمن در تمامی زمینه‌ها تنزل پیدا خواهد کرد و شکست خواهد خورد.

خطیب نماز جمعه رشتخوار همچنین در رابطه با اینکه غربی‌ها دم از حقوق بشر می‌زدند، و نسبت به موضوع قتل خبرنگار عربستانی خاشقچی سکوت می‌کنند، اظهار کرد: غربی‌ها امروز به خاطر در خطر بودن منافعشون حقوق بشر را زیر پا می‌گذارند، و هر جا که منافع انها تامین شود برای آن‌ها حقوق بشر است.

وی در ادامه با توجه به قرار گرفتن در آستانه روز خبرنگار نیز با تقدیر از زحمات و تلاش خبرنگاران، گفت: وارونه نشان دادن واقعیت ها، در دنیای غرب بخشی از تلاش رسانه‌ای دشمن است که به دنبال نقاط ضعف و استفاده از ان با پررنگ نمایی و بزرگ نمایی است.

وی همچنین در رابطه با موضوع تشکیل جهاد دانشگاهی مطرح کرد: امروز جوانان عزیز ما با کار تیمی در بخش جهاد دانشگاهی باید گره‌ها را باز و مشکل گشایی کنند.

حجت الاسلام جهانشیری همچنین در رابطه با بحث تفاهم هسته ای، با تاکید بر هوشیاری تیم مذاکره کننده کشور وعدم امکان اجازه به دشمن برای تسلط در این حوزه، تصریح کرد: ما به غربی‌ها اعلام می‌کنیم که روز به روز شرایط عوض می‌شود، امروز بنا به سخنان مقام معظم رهبری دوران بزن درو تمام شدهریال، دشمن اگر یکی بزند، ده‌تا میخورد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 29