امام جمعه رشتخوار: اگر ملت ما شورای نگهبان را جفظ نکند، سرنوشت ما سرنوشت دوران مشروطه خواهد
امام جمعه رشتخوار: اگر ملت ما شورای نگهبان را جفظ نکند، سرنوشت ما سرنوشت دوران مشروطه خواهد

امام جمعه رشتخوار گفت: اگر ملت ما شورای نگهبان را جفظ نکند، سرنوشت ما سرنوشت دوران مشروطه خواهد بود، در دوران مشروطه خیلی از کارها به سمت پیروزی پیش می‌رفت که یک عده اجازه نمی‌دادند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن جهانشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی علی ابن ابی طالب علیه السلام رشتخوار، گفت: امروز جایگاه شورای نگهبان در واقع یک ستون و پشتوانه برای نظام و انقلاب است، که انتخابات را در جمهوری اسلامی ایران به صورت شایسته برگزار می‌کند.

حجت الاسلام جهانشیری با تاکید بر اینکه با شورای نگهبان و دفتر شورای نگهبان پشتوانه انقلاب و نظام هستند، یادآور شد: شورای نگهبان هم از جمهوریت و هم از اسلامیت نظام و انقلاب با تلاش‌های جهادی دفاع می‌کند.

امام جمعه رشتخوار بیان کرد: امروز سه قوه مجریه، قضاییه و مقننه به هماهنگی و به خوبی در کنار هم کار می‌کنند، امروز در تمامی حوزه‌ها باید همه دست به کار شوند و ما باید به دنبال نیروسازی باشیم.

وی با اشاره به اینکه خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی از تاکیدات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد که شرق و غرب امروز نگاهاشان به سمت ایران است.

حجت الاسلام جهانشیری به بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز اگر بیداری اسلامی در برخی از کشورها اتفاق می‌افتد، با الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران است، آن‌ها که فهمیدند می‌شود در مقابل ظلم و ستم ایستاد، امروز اگر در اوج عزت و اقتدار هستیم، به برکت نظام انقلاب اسلامی است

وی همچنین به حضور ایران اسلامی و کشتی‌های ایران در دریای سرخ اشاره کرد و گفت: با وجود و حضور ایران اسلامی و کشتی‌های ایران در دریای سرخ این رژیم صهیونیستی که احساس خطر کرده است، با توجه به سخن مقام معظم رهبری انشالله اسرائیل ۲۵ سال اینده رو نخواهید دید، امروز اسرائیل متوجه شده کشتی‌های ایران اسلامی در دیای سرخ وجود دارد.

امام جمعه رشتخوار بیان کرد: اگر ملت ما شورای نگهبان را جفظ نکند، سرنوشت ما سرنوشت دوران مشروطه خواهد به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن جهانشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی علی ابن ابی طالب علیه السلام رشتخوار، گفت: امروز جایگاه شورای نگهبان در واقع یک ستون و پشتوانه برای نظام و انقلاب است، که انتخابات را در جمهوری اسلامی ایران به صورت شایسته برگزار می‌کند.

 حجت الاسلام جهانشیری با تاکید بر اینکه با شورای نگهبان و دفتر شورای نگهبان پشتوانه انقلاب و نظام هستند، یادآور شد: شورای نگهبان هم از جمهوریت و هم از اسلامیت نظام و انقلاب با تلاش‌های جهادی دفاع می‌کند. امام جمعه رشتخوار بیان کرد: امروز سه قوه مجریه، قضاییه و مقننه به هماهنگی و به خوبی در کنار هم کار می‌کنند، امروز در تمامی حوزه‌ها باید همه دست به کار شوند و ما باید به دنبال نیروسازی باشیم.

 وی با اشاره به اینکه خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی از تاکیدات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد که شرق و غرب امروز نگاهاشان به سمت ایران است.

 حجت الاسلام جهانشیری به بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز اگر بیداری اسلامی در برخی از کشورها اتفاق می‌افتد، با الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران است، آن‌ها که فهمیدند می‌شود در مقابل ظلم و ستم ایستاد، امروز اگر در اوج عزت و اقتدار هستیم، به برکت نظام انقلاب اسلامی است.

 امام جمعه رشتخوار به حضور ایران اسلامی و کشتی‌های ایران در دریای سرخ اشاره کرد و گفت: با وجود و حضور ایران اسلامی و کشتی‌های ایران در دریای سرخ این رژیم صهیونیستی که احساس خطر کرده است، با توجه به سخن مقام معظم رهبری انشالله اسرائیل ۲۵ سال اینده رو نخواهید دید، امروز اسرائیل متوجه شده کشتی‌های ایران اسلامی در دریای سرخ وجود دارد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 18