امام جمعه رشتخوار: انتخابات حداکثری و انتخاب فرد اصلح و کارآمد، پشت دشمن را در انتخابات آینده ایران می‌شکند
امام جمعه رشتخوار: انتخابات حداکثری و انتخاب فرد اصلح و کارآمد، پشت دشمن را در انتخابات آینده ایران می‌شکند

امام جمعه رشتخوار گفت: در انتخابات پیش رو، مردم باید انسان‌های صالح را انتخاب کنند، مشارکت حداکثری و انتخاب فردی کارآمد جلوی نفوذ دشمن را خواهد گرفت.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن جهانشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی علی ابن ابی طالب علیه السلام رشتخوار، اظهار کرد: مردم هوشیارانه بر اساس معیارهایی که مقام معظم رهبری آن‌ها را تبیین نمودند، انتخاب دقیق و آگاهانه را انجام دهند.

وی با تبریک ایام ماه مبارک و پرفضیلت رمضان در رابطه با بحث مذاکرات ۱+۴، خاطرنشان کرد: مذاکراتی که در وین در حال انجام است، آن‌گونه که برخی وانمود می‌کردند، که بایدن بسیار برای این مذاکرات عجله دارد مشخصاً نشان داد که در این رابطه عجله‌ای ندارد.

حجت‌الاسلام جهانشیری در رابطه با بحث تحریم‌ها و پایبند بودن جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود، گفت: باید تحریم‌ها به‌طور کامل مرتفع شود، آن‌وقت ما هم به تعهداتی که در قبال برجام داده‌ایم عمل خواهیم کرد در مذاکره‌ای که انجام شد برگ برنده در دست آن‌ها نبود.

وی با تأکید بر یک‌صدا شدن مسئولان کشور، تصریح کرد: حضور نخست‌وزیر کره جنوبی و بازی دشمن و آمریکا باهدف به‌پای میز مذاکره کشاندن ایران همراه است، تمام این مسائل از ترس توافق ایران با کشور چین است، چراکه دشمن می‌داند توافق ایران با چین مشکلات تحریم ایران را مرتفع خواهد کرد.

خطیب نماز جمعه رشتخوار بیان کرد: کره جنوبی اولین کشوری بود که ارتباط خود را با ایران در تعهد به تحریم‌های ظالمانه آمریکا قطع و عملی کرد و خود این نشان از آن دارد که دشمن از توافق ۲۵ساله ایران و چین ترسیده است.

امام جمعه رشتخوار با اشاره به اینکه متأسفانه امروز برخی در داخل کشور با استفاده از مشکلات به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم هستند، گفت: باید امروز به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش دهیم، حمله به تأسیسات هسته‌ای نطنز برای فشار در مذاکرات هسته‌ای به ایران صورت گرفت، تاکنون سه مرتبه نطنز مورد حمله قرارگرفته است مسئولان ما باید توجه داشته باشند که آیا همین بس نیست که از مذاکرات با آمریکا دیگر دم نزنند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 68