امام جمعه رشتخوار: احداث پارک بانوان ضروری است
امام جمعه رشتخوار: احداث پارک بانوان ضروری است

امام جمعه رشتخوار با تاکید بر رسیدگی مسئولان جهت ایجاد پارک مناسب برای بانوان در این شهرستان گفت: بهره‌مندی از پارک مخصوص بانوان، امری ضروری برای ورزش و اوقات فراغت بانوان در رشتخوار است.

به گزارش اختر شرق؛ حجت السلام حسن جهانشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی علی ابن ابی طالب علیه السلام  با گرامیداشت  بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب و نام‌گذاری به عنوان روز عفاف و حجاب گفت: اگر کسی حجاب خود را رعایت می‌کند، در واقع خود را از معاصی و مشکلات حفظ کرده است.

امام جمعه رشتخوار با درخواست جهت ایجاد پارک مناسب برای بانوان در این شهرستان گفت: متاسفانه گاهی مشاهده می‌شود، برخی از بانوان شبانه در معابر سطح شهر مشغول دوچرخه سواری هستند، که در انظار عمومی وجه خوبی ندارد، بهرمندی از پارک مخصوص بانوان جهت سهولت ورزش بانوان امری ضروری برای ورزش و اوقات فراغت بانوان در رشتخوار است.

حجت الاسلام جهانشیری همچنین با تاکید بر اینکه سنگر عفاف و حجاب سدی محکم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است، افزود: برخی با الگو گرفتن های ناصحیح و فرهنگ های غلط غربی به دنبال این گونه رفتارها هستند که این به صلاح نیست و باعث ضعف در بنیان خانواده خواهد شد.

امام جمعه رشتخوار همچنین با اشاره به اینکه برخی با بی شرمی تمام به دنبال متوجه ساختن مشکلات موجود در کشور به سمت مقام معظم رهبری هستند، گفت: برخی مشکلات پیش آمده در کشور از کم کاری و کوتاهی های برخی از مسئولان حاصل شده است، اگر کسی قرار باشد، در برابر ولی فقیه زمان بایستد و حتاکی کند، قطعا ما در مقابل او خواهیم ایستاد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 8