امام جمعه خوشاب: مسئولان راه شهید سلیمانی را انتخاب کنند نه راه ذلت
امام جمعه خوشاب: مسئولان راه شهید سلیمانی را انتخاب کنند نه راه ذلت

خطیب جمعه خوشاب با تأکید بر اینکه مسئولان راه اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و راه شهید سلیمانی را انتخاب کنند نه راه ذلت را گفت: اگر مسئولان اعمالشان را برای خدا خالص کنند یقین بدانید مردم نیز قدردان زحمات آن‌ها خواهند بود.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی، امام‌جمعه شهرستان خوشاب در خطبه‌های نماز جمعه ۲۵ بهمن‌ماه با تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر گفت: نام ۱۲ زن در قرآن ذکرشده وزنان از جایگاه معنوی بالایی برخوردار هستند.

وی با تأکید بر اینکه مکتب اسلام افسردگی و پژمردگی ندارد چراکه وصل به مکتب لایزال الهی است، افزود: هر فردی در هر رشته‌ای که هست اعمالش را برای خدا خالص کند حتی همان پلیس راهروی که متخلف را جریمه می‌کند.

خطیب جمعه خوشاب با تأکید بر اینکه مسئولان راه اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و راه شهید سلیمانی را انتخاب کنند نه راه ذلت را گفت: اگر مسئولان عمالشان را برای خدا خالص کنند یقین بدانید مردم نیز قدردان زحمات آن‌ها خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه پشتوانه ما نظام و مردم هستند و با حضور شکوهمند خودشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن لرزه بر اندام دشمن انداختند، گفت مردم دلداده به‌نظام و رهبری هستند و پیام بزرگ‌ترین راهپیمایی ضد استکبار جهانی این است که مردم راه شهدا و مقاومت را ادامه خواهند داد.

 حجت‌الاسلام دهقانی با اظهار اینکه آزمون بزرگ انتخابات را در دوم اسفند در پیش راداریم بیان کرد: ما در انتخابات دخالت نداریم ولی نسبت به نوع انتخاب بی‌تفاوت نیستیم و مردم افرادی را انتخاب کنند که دل داده به‌نظام و رهبری، انقلابی و جهادی باشند نه اینکه در مقابل دشمن دست‌وپایشان به لرزه  بیافتد.

وی با تأکید بر اینکه افرادی را انتخاب کنیم که همانند شهید مدرس در مجلس شجاع باشند، افزود: برای هر کرسی نمایندگی مجلس مطابق گفته مسئولان در خراسان رضوی ۵۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

خطیب جمعه خوشاب بابیان اینکه افرادی که وارد میدان انتخابات می‌شوند باید اول‌ازهمه عرضه نمایندگی داشته باشند و اخلاق و رفتار  آن‌ها الگو باشند، افزود: افرادی که توانایی ندارند فرصت دارند کنار بروند نه اینکه برخی برای رسیدن به قدرت تمام بایدها و نبایدها را زیر پا بگذارند.

 وی با تقدیر از ناظران انتخابات برای برخورد با تخلفات انتخاباتی گفت: مردم فردی صالح و شاخص را انتخاب کنند که ارزش نمایندگی مردم را در مجلس شورای اسلامی داشته باشد.

حجت‌الاسلام دهقانی با اشاره به هم‌زمانی برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در خراسان رضوی افزود: افرادی انقلابی با بصیرت عالم و استاد انتخاب کنید که پشتوانه انقلاب اسلامی و نظام باشند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6