امام جمعه خواف: شهید سلیمانی استکبار ستیزی را به ما آموخت
امام جمعه خواف: شهید سلیمانی استکبار ستیزی را به ما آموخت

امام جمعه شهرستان خواف درخطبه‌های نماز جمعه گفت: ۹ دی یعنی روز بصیرت، ولایت، روز بیعت با نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های شهدا از جمله شهید سلیمانی است.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام برزگرنژاد با اشاره به جلسه مسئولان ستاد بزرگداشت و خانواده شهید سلیمانی با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: قوی شدن در همه زمینه‌ها، اعتماد نکردن به دشمن، تقویت وحفظ اتحادملی، فکر خنثی کردن تحریم‌ها پیش از رفع تحریم این چهار گزاره مهم در فرمایشات رهبرانقلاب در این دیدار بودند.

وی با بیان این مطلب که قوی شدن درهمه زمینه‌ها می‌تواند دشمنان را زمین بزند، قوی شدن در مسائل اقتصادی، مسائل معیشتی مردم و فرهنگی که کار مسئولان را سنگین‌تر می‌کند که متاسفانه نظارتی در بحث معیشتی مردم وجود ندارد، مطرح کرد: مسئولان هم فکری، همراهی، همدلی خودشان رابه مردم اثبات کنند و باهم وحدت داشته باشند وهمدلی مسوولان نباید دچار چالش شود.

امام جمعه خواف بابیان اینکه امروزه به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی دارای یک اقتدار همه جانبه درعالم شده است، اظهار کرد: شهید سلیمانی استکبار ستیزی را به ما آموخت، آموخت که اگر در مقابل دشمنان نظام، یکصدا و متحد باشیم دشمنان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 85