امام جمعه خواف: آمریکا زانو بر گردن سیاهان می گذارد اما دم از حقوق بشر می زند
امام جمعه خواف: آمریکا زانو بر گردن سیاهان می گذارد اما دم از حقوق بشر می زند

امام جمعه خواف گفت: خداوند بین انسان ها تفاوتی قائل نشده و همه را برابر آفریده اما آمریکا زانو بر گردن سیاهان می‌گذارد و در انظار عمومی آن‌ها را خفه می‌کند‌ از آن طرف هم دم از حقوق بشر می‌زند ‏اگر یکی از افراد خودشان ترور بشود فریادشان گوش فلک را کر می‌کند اما داعش، القاعده و گروه‌های منحرف را تشکیل می‌دهند از آن طرف هم می‌گویند ما حامی بشر هستیم آیا مردم غزه و فلسطین بشر نیستند؟ آیا ‏بمباران مناطق مسکونی عراق، سوریه، یمن و فلسطین نقص حقوق بشر نیست؟

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام رمضانپور امام جمعه خواف در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: در نظر مومنان به دین و اسلام تفاوتی بین دختر و پسر نیست در تمدن امروزی گرچه مثل عصر جاهلیت دختران را زنده‌به‌گور نمی‌کنند اما به شکل برده‌داری مدرن و جدید از زنان و دختران سواستفاده می‌کنند.

وی عدم امکان قضاوت زنان را تسلط عواطف بر عقل و نه ناقص العقلی عنوان کرد و گفت: این‌ بخاطر عواطف سرشاری است که خداوند به زن داده است‌ نگاه قرآن اینگونه است که مشورت با زنان مشکلی ندارد بلکه بعضی مشاوره‌‌های خانم‌ها را پیامبران الهی صحت گذاشته و به آن عمل هم کرده‌اند.

حجت الاسلام رمضانپور سرمنشأ بسیاری از جنایت‌ها را مواد مخدر دانست و گفت: به انسان معتاد نمی‌شود گفت انسان سالم چون نصف روز را خمار است و نصف روز را هم نئشه است.

امام جمعه خواف در روشنگری علیه حقوق بشر آمریکایی گفت: خداوند بین انسان ها تفاوتی قائل نشده و همه را برابر آفریده اما آمریکا زانو بر گردن سیاهان می‌گذارد و در انظار عمومی آن‌ها را خفه می‌کند‌ از آن طرف هم دم از حقوق بشر می‌زند ‏اگر یکی از افراد خودشان ترور بشود فریادشان گوش فلک را کر می‌کند اما داعش، القاعده و گروه‌های منحرف را تشکیل می‌دهند از آن طرف هم می‌گویند ما حامی بشر هستیم آیا  مردم غزه و فلسطین بشر نیستند؟ آیا ‏بمباران مناطق مسکونی عراق، سوریه، یمن و فلسطین نقص حقوق بشر نیست؟

image_printچاپ مطلب

Visits: 11