امام جمعه خلیل آباد: آتش سوزی ناو آمریکایی بار دیگر نشان داد که آمریکا ضربه پذیر است
امام جمعه خلیل آباد: آتش سوزی ناو آمریکایی بار دیگر نشان داد که آمریکا ضربه پذیر است

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه دستانی که می توانند در خلیج فارس جلوی زور گیری آمریکا را بگیرند مطمئنا در قلب آمریکا هم می توانند با آمریکا مبارزه کنند، گفت: آتش سوزی ناو آمریکایی نشان داد که آمریکا هر ضربه ای که وارد کند باید بداند که خود او هم ضربه پذیر است و در امان نیست.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: ۵۳ پایگاه نماز جمعه در خراسانی رضوی داریم نه این هفته تنها در ۱۴ شهرستان نماز جمعه اقامه می شود و یکی از این ها خلیل آباد است.

وی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فواصل فیزیکی بین خدمتگذاران نیز در این بحث مورد تاکید است، خاطرنشان کرد: مبارزه یا کرونا مسئله فوری و همگانی است و رهبری فرمودند که من از آن پرستار خجالت می کشم وقتی که می بینم برخی در عبور و مرور خود از همین چیز ساده همین ماسک پرهیز می کنند در صورتی که ماسک زدن باید یک وظیفه همگانی باشد.

امام جمعه خلیل آباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس، تصریح کرد: رهبری در این دیدار فرمودند که مجلس یازدهم مجلس امید و انتظار مردم است چون مردم علی رغم تمام مشکلات پای صندوق آمدند و رای دادند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم مجلس قوی و انقلابی و کم نظیر در دوران انقلاب است و امیدواریم رفع مشکلات را مد نظر قرار دهند، اذعان کرد: تورم، کاهش ارزش پول ملی، گرانی، وجود تحریم های خارجی و… از جمله مشکلاتی است که وجود دارد و باید در جهت رفع آن ها تلاش کنیم.

ناهیدی با بیان اینکه وضعیت خوبی در بخش های مختلف داریم و نمایندگان ترجیح مسائل ملی و مردمی بر مسائل شخصی و جناحی مد نظر نمایندگان باشد، عنوان کرد: نمایندگان مجلس نباید اسیر جو نشوند و سوگند ابتدای مجلس یک سوگند شرعی است و جنبه ظاهری و تشریفاتی ندارد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان باید اولویت را به مسائل اصلی مانند مسکن، ازدواج، معیشت و… بدهند، تشریح کرد: دولت باید تا روز آخر بماند و کار کند و هر دولتی که می آید موظف است تکلیف قانونی خود را انجام دهد.

خطیب جمعه خلیل آباد با اشاره به آتش سوزی ناو آمریکایی، بیان کرد: یکی از ناوهای جنگی آمریکا در یک روز تعطیل آتش گرفت و جهنمی از آتش در ناو آمریکایی به وجود آمد.

وی همچنین تاکید کرد: ناو شناور دو زیسته قابلیت حمل ۲۰ جنگنده اف۳۵ و دهها بالگرد و نیروی رسمی را دارد و بیش از یک و نیم میلیون دلار ارزش دارد که حاوی چندین میلیون سوخت بود که این کشتی را به جهنمی تبدیل کرد.

حجت الاسلام ناهیدی با بیان اینکه دستانی که می توانند در خلیج فارس جلوی زور گیری آمریکا را بگیرند مطمئنا در قلب آمریکا هم می توانند با آمریکا مبارزه کنند، ابراز کرد: آتش سوزی ناو آمریکایی نشان داد که آمریکا هر ضربه ای که وارد کند باید بداند که خود او هم ضربه پذیر است و در امان نیست.

خبرنگار: محدثه صفری

image_printچاپ مطلب

Visits: 3