امام جمعه بردسکن: فرماندار افراد ناشناس را مامور رسیدگی به عدم پاسخگویی تلفنی ادارات کند
امام جمعه بردسکن: فرماندار افراد ناشناس را مامور رسیدگی به عدم پاسخگویی تلفنی ادارات کند

امام جمعه بردسکن گفت: بعضی از ادارات هستند که متأسفانه در پاسخگویی تلفنی به مردم انگار برای کار دیگری آنجا نشسته‌اند و پاسخگوی تلفن مردم نیستند توقعمان از فرماندار محترم این است که افراد ناشناسی را مأمور کنند تا به این موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام امینی امام جمعه بردسکن در خطبه های نماز جمعه این شهرستان به نقل از مقام معظم رهبری از روحانیون خواست در منبرهایشان چند نکته را رعایت کنند: ۱- توجه به نیاز مردم به اخلاق و عمق تفکر انقلابی ۲- رعایت اعتدال نسبت به بیان مسائل سیاسی ۳- تذکر رعایت اقتضای حال و بیان مطالب مستند ۴- حفظ وحدت ملی ۵- هشیار نمودن مردم نسبت به خطرات دشمن ۶- دقت در موضع گیری‌ها وی گفت: آن منبر‌هایی که به این  نکات توجه نمی‌کنند بی خاصیتند.

وی درباره مشکلات طلاب در منطقه گفت: چهار ماه است که عزیزان روحانی ما در روستاها با مشکلات بسیاری در تبلیغ، زندگانی و معاشرت در شرایط کرونا روبه‌رو هستند.

خطیب جمعه بردسکن ضمن تبریک روز دختر گفت: تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر حاکی از توجه ویژه‌ی فرهنگی و اجتماعی و گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت خانواده یعنی مادران و دختران است رسول گرامی اسلام فرمودند: خوب فرزندانی هستند دختران با حجاب و اگر کسی یک دختر داشته باشد خداوند وجود آن دختر را پرده‌ای قرار می‌دهد بین والدین و آتش جهنم و اگر کسی دو دختر داشته باشد به برکت آن دو دختر خداوند آن والدین را وارد بهشت می‌کند.

حجت الاسلام امینی در پایان خاطرنشان کرد: بعضی از ادارات هستند که متأسفانه در پاسخگویی تلفنی به مردم انگار برای کار دیگری آنجا نشسته‌اند و پاسخگوی تلفن مردم نیستند توقعمان از فرماندار محترم این است که افراد ناشناسی را مأمور کنند تا به این موضوع رسیدگی کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 21