امام جمعه بجستان: نماز جمعه حج مساکین و معادل حج و عمره است
امام جمعه بجستان: نماز جمعه حج مساکین و معادل حج و عمره است

امام جمعه بجستان گفت: در حال حرکت به سمت نماز جمعه مسابقه بگذارید، پیامبر فرمود: نماز جمعه حج مساکین و معادل حج و عمره است.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام محمدحسین ایزدی امام جمعه بجستان به نقل از قرآن کریم در باب اهمیت نماز جمعه گفت: در حال حرکت به سمت نماز جمعه مسابقه بگذارید، پیامبر فرمود: نماز جمعه حج مساکین و معادل حج و عمره است.

امام جمعه بجستان به نقل از امام صادق علیه‌السلام گفت: هر قدمی که به سمت نماز جمعه برداشته شود خداوند آن قدم و جسم را بر آتش حرام می‌کند همچنین در حدیثی فرمودند: اگر مسافری در سفر به نماز جمعه برود ثواب نماز جمعه‌اش برابر صد نماز جمعه‌ای است که افراد در وطن می‌برند.

وی گفت: اکنون اوج مصرف آب و برق است انتظار می‌رود از همشهریان که صرفه جویی کنند.

حجت الاسلام ایزدی در محکومیت جنایات منافقین گفت: منافقین بزرگ‌ترین تروریست‌های جهان با بیشترین ترور که تا ۱۷۰۰۰ نفر شامل مسئولین مهم مملکت را در کارنامه دارند شهید بهشتی طراح اصل قانون اساسی و قوه قضاییه بود.

امام جمعه بجستان در انتقاد از گرانی‌های افسارگسیخته گفت: متأسفانه یک گرانی افسارگسیخته ایجاد شده انتظار است رئیس قوه قضاییه که وارد میدان شده و بخشی از کارها را انجام دهد امیدوارم با همین قاطعیت این مسیر ادامه پیدا کند. حجت الاسلام ایزدی در تبیین جنایات آمریکا گفت: در هر ۲۸ دقیقه یک سیاه‌پوست در آمریکا کشته می‌شود سازمان و فکر و فرهنگ و ایدئولوژی آمریکا هم برای انسان ارزشی قائل نیست جنایت‌های آمریکا در ایران از تأسیس رژیم پهلوی و جنایت‌های ساواک گرفته تا کشتار ۱۷ شهریور و ۱۵ خرداد تا دوران جنگ و تحریم مواردی هستند که آمریکا انجام داده حدود ۲۵۰ هزار شهید و نیم میلیون جانباز محصول جنایت‌های آمریکا است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7