امام جمعه اسحاق آباد: آمارهای طلاق برای ما پیروان مکتب اسلام و شیعیان امیرالمؤمنین خوب نیست
امام جمعه اسحاق آباد: آمارهای طلاق برای ما پیروان مکتب اسلام و شیعیان امیرالمؤمنین خوب نیست

امام جمعه اسحاق آباد از برکات رعایت تقوای خانواده را احترام نگه داشتن زن و شوهر نسبت به یکدیگر دانست و گفت: آمارهای طلاق برای ما پیروان مکتب اسلام و شیعیان امیرالمؤمنین، خوب نیست.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام برزگر نژاد امام جمعه اسحاق آباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان از برکات رعایت تقوای خانواده را احترام نگه داشتن زن و شوهر نسبت به یکدیگر دانست و گفت: آمارهای طلاق برای ما پیروان مکتب اسلام و شیعیان امیرالمؤمنین، خوب نیست.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا در خط مقدم مبارزه با فساد و ظلم و اجرای عدالت است اگر این دستگاه خوب عمل کند این برگ برنده مربوط به نظام و انقلاب و ملت عزیزمان است دستگاه قضا در مبارزه با فساد نور امید را در دل‌های ما روشن‌تر کرد و خواستار برخورد قاطع و جدی با مفسدین سیاسی و فرهنگی هم هستیم انتظار این است که با برخورد قاطع هیچ حاشیه‌ی امنی برای مفسدین اقتصادی و سیاسی و فرهنگی که ضربه‌ی مهلکی به این نظام وارد می‌کنند در هیچ جای عالم نباشد.

خطیب جمعه اسحاق آباد در تبیین حقوق بشر آمریکایی گفت: امروز چهره ی بزک کرده ی آمریکا بر همه روشن است و با این همه جنایت و خباثت هم روی خودش و هم روی مریدان آمریکا پرستش کم شد باید در مقابل خوی استکباری آمریکا ایستاد امروز اگر کسی ادعای مذاکره و دوستی با آمریکا را کرد قطعا خادم آمریکا و خائن به ملت ایران است.

امام جمعه اسحاق آباد به نقل از مکتب امامین انقلاب دو مولفه، دفاع از مظلومین در سراسر عالم و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی را برای نظام در نظر گرفت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 21