امام‌جمعه موقت خلیل‌آباد: آمریکا در آتش بی‌عدالتی خود در حال سوختن است
امام‌جمعه موقت خلیل‌آباد: آمریکا در آتش بی‌عدالتی خود در حال سوختن است

امام‌جمعه موقت خلیل‌آباد بابیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکا رو به افول و نابودی است، گفت: مردم آمریکا و بسیاری از کشورهای دیگر علیه نژادپرستی دولتمردان خود قیام کرده‌اند و همه ما شاهد هستیم که نابودی جنایتگران و ظالمان جهان که در چطور در آتش بی‌عدالتی خود می‌سوزند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام الهی، امام‌جمعه موقت خلیل‌آباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خلیل‌آباد اظهار کرد: ۲۶ خردادماه مصادف با ۵۵ امین سالروز شهادت سربازان دلیر اسلام محمد بخارائی، حاج صادق امانی و صفارهرندی است.

وی همچنین ادامه داد: پس از حادثه فیضیه قم و قیام خونین ۱۵ خرداد در سال ۴۲ عده‌ای از افراد متدین و بازاریان به این نتیجه رسیدند که مبارزه سیاسی علیه نظام شاهنشاهی فایده ندارد و باید فکری برای براندازی آن داشته باشد و تنها راه آن اقدام مسلحانه علیه رژیم و عناصر اصلی آن است.

امام‌جمعه موقت خلیل‌آباد بابیان اینکه گروه‌هایی در هیئت‌های مذهبی تشکیل دادند و پس از کسب اجازه از آیت‌الله مطهری تصمیم به ترور حسن علی منصور نخست‌وزیر سرسپرده شاه گرفتند، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات در برابر دشمن باید با سلاح نظامی ایستاد و برای همین است که باید روزبه‌روز ازنظر نظامی قوی‌تر شویم.

وی با اشاره به اینکه ۲۷ خرداد سالروز جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: جهاد سازندگی در سال ۱۳۵۸ بافرمان حضرت امام خمینی (ره) باانگیزه سازندگی هر چه بیشتر روستاها تأسیس شد و این نهاد بعد از چند دهه خدمت در سال ۱۳۷۹ به وزارت جهاد کشاورزی تغییر نام داد.

الهی در ادامه با تأکید بر اینکه آمریکا در آتش بی‌عدالتی خود در حال سوختن است، اذعان کرد: اگر سال‌های قبل یک فتنه و آشوب کوچکی در کشور ما ایجاد می‌شد همه کشورهای غربی و اروپایی آستین بالا می‌زدند و از فتنه گران و آشوبگران حمایت می‌کردند حال خود در این آتش می‌سوزند و از بین می‌روند.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکا رو به افول و نابودی است، عنوان کرد: مردم آمریکا و بسیاری از کشورهای دیگر علیه نژادپرستی دولتمردان خود قیام کرده‌اند و همه ما شاهد هستیم که نابودی جنایتگران و ظالمان جهان که در چطور در آتش بی‌عدالتی خود می‌سوزند.

خبرنگار: محدثه صفری

image_printچاپ مطلب

Visits: 6