امام‌جمعه مه ولات: ملت ایران پای انقلاب ایستاده است، مسئولین قدر مردم را بدانند
امام‌جمعه مه ولات: ملت ایران پای انقلاب ایستاده است، مسئولین قدر مردم را بدانند

امام‌جمعه مه ولات در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه فیض‌آباد مه ولات که ساعتی قبل در محل میدان امام خمینی (ره) فیض‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران پای انقلاب ایستاده‌اند و مسئولین باید قدر این مردم که صاحبان اصلی کشور هستند را بدانند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام دکتر اسلامی افزود: مرحله اول انقلاب بیرون کردن رژیم مفسد پهلوی بود که برای مردم حقی قائل نبود و سرتاپا در فساد غرق‌شده و از همه مهم‌تر وابسته به آمریکا بود.

وی ادامه داد: ملت ایران انقلاب کرد و از زیر سلطه آمریکا خارج شد و نظام جمهوری اسلامی که یک نظام مردمی و مستقل است، تشکیل شد.

نماینده ولی‌فقیه در مه ولات با اشاره به اینکه امروز و پس از چهل سال محور مقاومت به برکت خون شهدا و حاج قاسم سلیمانی در شرف خارج کردن دشمن از کل منطقه هست، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ما به جایگاه و عزتی رسیده‌ایم که هنگامی‌که دشمن به ما متعرض می‌شود باسیلی ملت ایران روبه‌رو می‌شود.

حجت‌الاسلام اسلامی ادامه داد: امروز نیاز فوری کشور این است که مسئولان کشور به انقلاب متعهد باشند و از باند و باندبازی پرهیزکرده و خود را از مردم دانسته و در مقابل مردم متواضع و در مقابل دشمن پرجرئت باشند.

امام‌جمعه مه ولات در پایان با تأکید بر اینکه ملت ایران پای انقلاب ایستاده است، خاطرنشان کرد: مسئولین باید قدر مردم را بدانند چراکه صاحبان اصلی کشور این مردم هستند و مسئولان باید حامی محرومان و مستضعفان باشند.

خبرنگار: مهدی محدثی

image_printچاپ مطلب

Visits: 11