امام‌جمعه قوچان: سلوک مردمی و مقاومت ویژگی شهید سلیمانی بود
امام‌جمعه قوچان: سلوک مردمی و مقاومت ویژگی شهید سلیمانی بود

امام‌جمعه قوچان گفت: اخلاص، اطاعت عملی از ولی‌فقیه، سلوک مردمی، انقلابی و جهادی بودن، مقاومت و ایستادگی از ویژگی‌های بارز سردار شهید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش اختر شرق و به نقل از ایرنا؛ حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در قوچان افزود: این شهید بزرگوار متعلق به همه بود زیرا یک شخص نبود بلکه تفکر و اندیشه مقاومتی بود که به همه اختصاص داشت و لقب زیبای سیدالشهدای مقاومت برازنده اوست.

حجت‌الاسلام دستجردی با تأکید بر اینکه باید تفکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی ترویج پیدا کند ادامه داد: این شهادت برای جامعه ما بسیار سخت بود اما فرصتی است که می‌توان تفکر و اندیشه مقاومت را از این طریق گسترش و دنیا را بیشتر تکان داد.

امام‌جمعه قوچان با بیان اینکه شهید سپهبد قاسم سلیمانی در دامان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشد کرد و این دامان، دامان پربرکتی است که انسان‌های بزرگی را پرورش داده تا همه دنیا را تکان دهند، عنوان کرد: برای طی مسیر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی همه هدف‌ها باید به‌سوی آمریکا باشد اما نباید از اسرائیل نیز غافل شد زیرا تمام بدبختی‌های جهان دست این رژیم منحوس است

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی با بیان این مطلب که فریاد «من هم حاج قاسم سلیمانی هستم» توسط همه مردم جهان خواب را از چشم آمریکایی‌ها خواهد گرفت، اظهار کرد: شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید وحدت بود و امروز باید همه در جامعه در مسیر مقاومت و مجاهدت این جریان وحدت را ادامه دهند.

امام‌جمعه قوچان در پایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه شهید سپهبد قاسم سلیمانی از مردم یک مجلس انقلابی را انتظار داشت گفت: خون شهید سلیمانی امروز مجلس شورای اسلامی را تکان داد اما این مسیر انقلابی باید از همان روزهای اول مجلس راه می‌افتاد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4